دوازدهمین کنفرانس مهندسی معدن ایران در دانشگاه کاشان برگزار می شود

۰۹ آبان ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۱ کد : ۲۲۶۵۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۵۴۰

دوازدهمین کنفرانس مهندسی معدن ایران در تاریخ های 1 و 2 اسفندماه  1402 در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

دکتر علی عالی انوری دبیر این کنفرانس با اعلام این خبر افزود : این کنفرانس با همکاری انجمن مهندسی معدن ایران و دانشگاه کاشان برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد:  انجمن مهندسی معدن ایران  به عنوان مهمترین نهاد علمی غیردولتی در حوزه مهندسی معدن کشور، پیشرو در گسترش، پیشبرد و ارتقای مهندسی معدن در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی است.

وی افزود: ارتباط سازمان یافته و همکاری راهبردی دانشگاه کاشان به عنوان یکی از دانشگاههای پیشرو در مهندسی معدن و انجمن مهندسی معدن ایران  می‌تواند‌ حلقه اتصال قدرتمندی را بین عرصه دانش و فناوری از یک طرف و عرصه صنعت از طرف دیگر فراهم کند و الگویی مناسب از همکاری و تعاون را فراروی دیگر سازمان‌های مشابه قرار دهد. 
دکتر عالی انوری گفت: رویداد پیش رو در اسفند ماه، فرصتی مغتنم برای گردهمایی مستقیم برای کلیه ذینفعان صنعت معدن اعم از اساتید دانشگاهی، دانشجویان، محققین، مدیران و کارشناسان صنعت معدن را فراهم کرده تا به شور نشسته و چالش‌ها، فعالیت‌ها و دستاوردهای اخیر خود را به اشتراک بگذارند.

وی مهلت ارسال مقالات را تا 20 آذرماه سال جاری عنوان کرد و افزود: پژوهشگران می توانند آثار خود را به دبیرخانه این کنفرانس به آدرس دانشگاه کاشان- دانشکده مهندسی یا به آدرس الکترونیکی https://12th-irsme.kashanu.ac.ir/  ارسال کنند.

دکتر عالی انوری با بیان اینکه  این کنفرانس برای اولین بار در استان اصفهان برگزار می شود، خاطر نشان کرد: دانشگاه کاشان و انجمن مهندسی معدن کشور ، مقدم قلم و قدم تمامی بزرگوران را در رویداد معدنی دوم اسفند 1402 گرامی می‌دارد.

کلید واژه ها: معدن مهندسی معدن انجمن مهندسی معدن معدن ایران مهندسی انجمن مهندسی مهندسی معدن ایران ایران انجمن مهندسی معدن ایران کنفرانس


( ۴ )

نظر شما :