سردار مختص آبادی : عملیات طوفان الاقصی ضربه مهلک دفاعی و نظامی بر پیکر اسرائیل بود

۰۴ آبان ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۳ کد : ۲۲۶۱۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۲۵

فرمانده جبهه مقاومت گفت: عملیات طوفان الاقصی بی نظیر و یک ضربه مهلک اطلاعاتی دفاعی و نظامی بر پیکر رژیم منحوس اسرائیل بود.

سردار مختص آبادی در جمع کارکنان دانشگاه کاشان با بیان اینکه در طول 70 سال دولت غاصب اسرائیل این گونه ضربه نخورده بود افزود:  گروه حماس توانستند با ابتدائی ترین سلاح ها ، با آموزش و طراحی ، ضربه سنگینی به اسرائیل وارد کنند.

وی خاطر نشان کرد: ورود حماس به شهرک ها و پادگان های اسرائیلی  اتفاق عجیب و ضربه بسیار زیادی را به رژیم منحوس اسرائیل وارد کرد.در همان لحظه اول آبروی گنبد آهنین در جهان رفت.

وی با بیان اینکه اسرائیل به فرمایش مقام معظم رهبری دیگر نمی تواند کمر راست کند خاطر نشان کرد:  این شکستی که خورد دیگر ترمیم نمی شود و اسرائیل ستون فقراتش شکسته شده و دیگر توان مقابله را ندارد و می داند که شکست خورده است.

سردار مختص آبادی به توان امکانات وتجهیزات بسیار بالای قدرت اسرائیل اشاره کرد و افزود: این عملیات پایه های نابودی و زوال اسرائیل را بشارت می دهد و این رژیم دیگر نمی تواند خودش را جمع کند.

وی خاطر نشان کرد: نخست وزیر وقت اسرائیل 5 هدف را مشخص کرد قبل از جنگ که یکی از آنها  دستگیری سید حسن نصراله و از بین بردن توان نظامی  بود که به هیچکدام نرسید.

وی به شروع نسل کشی بعد از عملیات و شهید و مجروح کردن بیش از 25  هزار نفر از مردم مظلوم غزه و فلسطین اشاره کرد و افزود: تبعات این جنایت بعد از عملیات، برای اسرائیل بدتر از طوفان الاقصی است و تبعات آنرا در آینده علیه این رژیم خواهیم دید.

سردار مختص آبادی افزود: تظاهراتی که می بینیم سابقه نداشته افکار عمومی امروز علیه اسرائیل است و وجدانها بیدار شد. این جنایت و این مظلومیت این آنقدر بلند است که آدم های خواب را بیدار کرد.آثار منفی این جنایت از طوفان الاقصی بیشتر است.

فرمانده جبهه مقاومت با بیان اینکه تمدن غرب چهره واقعی خودش را  نشان داد افزود:  اینها چند دهه شعار حقوق بشر و دموکراسی می دادند ولی الان چهره واقعی خود را نشان دادند.

وی افزود: حرکت امام فقط علیه شاه نبود و با بصیرت تمام از همان اول فریادعلیه آمریکا سرزد و  پرچم مبارزه با تمدن غرب را حضرت امام خمینی بلند کرد و از همان اول آمریکا را شیطان بزرگ دانست.

وی با اشاره به اغشاشات سال گذشته افزود: امروز همان افرادی که ادعای حقوق بشر و اخلاق مداری را دارند  در برابر از بین رفتن هزاران زن و کودک خاموش شده اند و سکوت مرگ گرفته اند.

وی خاطر نشان کرد: امروز در یک جنگ تمدنی هستیم و  زوال اسرائیل یک شکست تمدنی برای غرب است. امروز با این جنایت هم هویت تمدن غرب دارد واضح می شود و هم دلائل و عوامل افول این تمدن دارد بوجود می آید  و انشالله در آینده نزدیک آثار و تبعات حمایت این جنایت ها را خواهند دید.

سردار مختص آبادی پایداری و صلابت ملت فلسطین را از دیگر نکات مهم این جنگ عنوان کرد و افزود: مادری که چند فرزندش را از دست داده ولی نشکسته و اصرار دارد که راه ادامه پیدا کند ، این مادر ریشه چند هزار ساله را در این سرزمین دارد.

وی خاطر نشان کرد: امروز مقاومت فلسطین به مرحله ای رسیده است که بدترین جنایت علیه آنها می شود ولی در عزم و اراده آنها ذره ای خلل وارد نمی شود و این نکته ای است که امید به پیروزی را در دل ما زیاد می کند.

سردار مختص آبادی با بیان اینکه مقاومت بهترین راه است و سازش با اسرائیل مضر و سهم مهلیکی برای فلسطین است دستاور بزرگی است ، اظهار کرد: تنها ملت و دولت ونظام سیاسی که با تمام وجود بعد از فلسطین حمایت کرد ملت ایران بود و حضرت امام خمینی (ره) اولین اقدامی که بعد از پیروزی انقلاب کرد ، سفارت رژیم صهیونیست رابست و با هوشمندی تمام آخرین جمعه ماه رمضان  را به نام روز قدس برای دفاع از مردم فلسطین  نامگذاری کرد

وی  به حمایت ها و تدابیر مقام معظم رهبری و امام خمینی ره  در دفاع از ملت مظلوم فلسسطین اشاره کرد و  افزود: این قدرت و تاثیرگذاری در معادلات نظامی، مرهون ملت ایران است.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت در این زمان بسیار حکیمانه دارد عمل می کند،  افزود: جنگ دارد فرسایشی می شود و به نفع اسرائیل نیست .و تبعات و آثار و تبعات  این جنگ فرسایشی شروع شده است.

سردار مختص آبادی به شروع جریان  مقاومت در بسیاری از کشورها از جمله عراق اشاره کرد و گفت: عراق امروز مراکز آمریکایی را مورد هدف قرار داده و به آمریکا هشدار می دهد اگر شروع کنید ما نیز شروع می کنیم امروز جبهه مقاومت هم دارد  میدان را رصد می کند و هم با اقتدار بسیار خوب دارد عمل می کند.

وی با بیان اینکه اسرائیل با دو وعده ایجاد امنیت و ایجاد رفاه یهودی های دنیا را جمع کرد خاطر نشان کرد: هر دو رکن امروز دارد لطمه می خورد و امنیت گنبد آهنین نشان داد کارآیی ندارد.

سردار مختص آبادی افزود: امروز به شدت سرمایه گذاری خارجی در داخل سرزمین اشغالی دچار مشکل شده و  همچنین صنعت توریسم به شدت لطمه خورد  و این آثار و تبعات، اسرائیل را درگیر می کند و زوال او را نزدیک تر می کند.

وی در خصوص اینکه چرا غزه شروع کرد؟ افزود:  امروز جریان مقاومت به این بلوغ رسیده که می تواند به اسرائیل ضربه بزند.

وی در پاسخ به این سوال که چه خواهد شد؟ افزود: اسرائیل دو راه بیشتر ندارد یا متوقف کند و ناخواسته به شکست خودش اعتراف کند یا اینکه وارد غزه شود و هدف نظامی انجام دهد و باز شکست خواهد خورد چرا که  اگر حمله نیروی زمینی بخواهد انجام دهد تبعات آن بیشتر خواهد بود.

فرمانده جبهه مقاومت با بیان اینکه نیروی هوایی و موشکی اسرائیل و توپخانه اسرائیل غزه را مورد هدف قرار داد افزود: رزمندگان مقاومت با موشک اسرائیل را هدف قرار دادند و نتوانستند از توان رزمی مقاومت کم کنند و این شکست بزرگی برای  اسرائیل است .و همچین اگر ادامه دهد جریان مقاومت با توان بیشتری علیه او استفاده خواهد کرد و مجبور خواهئد کرد به اینکه اتش بس را بپذیرد.

سردار مختص آبادی تاکید کرد: به حول و قوه الهی جبهه مقاومت از یک قدرت بی نظیر دارد استفاده می کند و هماهنگی و مشارکت بین جبهه مقاومت برقرار است و امروز یمنی ها ،مصری ها و مقاومت جبهه ای را تشکیل داده اند.و آماده هر رویارویی در آینده هستند.

وی با بیان اینکه امروز انزجار خودمان را باید نشان دهیم از سران برخی کشورهای اسلامی و عربی، افزود: برخی کشورهای عربی و اروپائی ها باید سفارت اسرائیل را در کشورهای خود ببندند.

وی با اینکه امروز یک نفاق و بی عرضگی در سران  برخی کشورهای عربی و اسلامی مسلط است افزود: تنها کشوری که مردانه و با تمام قدرت دارد دفاع می کند، جمهوری اسلامی است.

فرمانده جبهه مقاومت خاطر نشان کرد:  هر زمانی که دولت های ما در داخل و قوای سه گانه  ما با اصل نظام و ولایت فقیه بیشتر هماهنگ باشد، اقتدار جبهه مقاومت نیز بیشتر  است .  و امروز این هماهنگی در عرصه سیاسی وجود دارد .

وی خاطر نشان کرد: ملت فلسطین همانگونه که مقام معظم رهبری وعده دادند به قدرت مقاومت ، و با توجه به این قدرت و افول این اتمدن رژیم صهیونسیتی نابودی رژیم اسرائیل را خواهیم دید و در قدس نماز خواهیم خواند و این قضیه طوفان الاقصی سرکوب و زوال  اسرائیل را تسریع خواهد کرد.

سردار مختص آبادی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم اشاره کردند ما در مرحله تمدن سازی هستیم، افزود:  پیشرفت علمی این مدت 40 ساله انقلاب و نفوذ منطقه ای وبین المللی که پیدا کرده و اقتدار نظامی و مقامتی که بدست آمده و فرهنگی غنی که داریم که می تواند پاسخگوی نیازها باشد.

وی با اشاره به سوره محمد(ص)  که اگر شما کوتاهی کنید و به وظیفه عمل نکنید خدا این قدرت را دارد که قوم و مردم دیگری برای نصرت دین خود بیاورد، افزود: این بشارتی که به مردم ایران حضرت پیامبر (ص) و ائمه  معصومین (ع)  داده ، امروز  مقدمات و علامت های این بشارت ها و تحقق ها را داریم می بینیم و این جنک غزه، جنگ تمدنی است و ما ایستادیم و دفاع می کنیم و امید است بعداز این در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی ، فرهنگی و امور دینی در داخل کشور و کشورهای مختلف این پایه های تمدنی را محکم و گسترش دهیم و برای ظهور منجی عالم  امام عصر حضرت مهدی (عج ) آماده شویم.

جلسه پرسش و پاسخ از دیگر برنامه های این نشست بود.

کلید واژه ها: اسرائیل افزود مقاومت جبهه مقاومت فرمانده جبهه مقاومت جبهه فرمانده جبهه بیان سردار سردار مختص


نظر شما :