در آینده نزدیک پیروزی ازآن مردم فلسطین خواهد بود

۲۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۶:۱۹ کد : ۲۲۵۸۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۳۶

نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل  گفت: امروز همه شما جوانان دانشجو ، اساتید و دانشگاهیان و ما جمع شدیم تا باری دیگر نفرت خودمان و انزجار خودمان را از رژیم غاصب صهیونیست اعلام کنیم و به طور قطع در آینده نزدیک پیروزی ازآن مردم فلسطین خواهد بود.
آقای جواد نائینی در مراسم محکومیت دانشگاهیان دانشگاه کاشان به جنایات صهیونیست ها در حمله به بیمارستان غزه خاطر نشان کرد: 75 سال از رژیم غاصب صهیونیستی و غده سرطانی می گذرد و در این مدت به جز ظلم و جنایت ندیدیم.
وی حمله به بیمارستان غزه و به شهادت رساندن بیش از 1000 تن از کودکان و مردم مظلوم را جنایتی وحشیانه و اقدامی برای نسل‌کشی دانست و افزود: سرزمین فلسطین متعلق به همه مسلمانان جهان است.
  وی جایگاه فسلطین  را معنوی و برای همه ما مقدس دانست و خاطر نشان کرد: پیامبر شروعش از مکه و برگشتش از مسجد الاقصی و اولین قبله مسلمانان است و سوره بنی اسرائیل ماجرای حضرت سلیمان  هم به همین منطقه اشاره دارد و حضرت امام خمینی (ره ) آخرین جمعه  ماه رمضان را به نام روز قدس معرفی کرده است.
نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل با اشاره به تاکید سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که با استقامت می توان به پیروزی رسید، ابراز امیدواری کرد: که این انقلاب مردم غزه و فلسطین و مردم حماس به نتیجه خواهد رسید و با  استقامت و همراهی شما دانشجویان و جوانان و مردم جمهوری اسلامی، در آینده نه چندان دور در قدس نماز خواهیم خواند.

کلید واژه ها: فلسطین اسلامی نماینده خودمان مسلمانان ویژه


( ۱ )

نظر شما :