بررسی نحوه‌ی عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم

۲۴ مهر ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۸ کد : ۲۲۵۵۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۰۵

دکتر علی کارگر، معاون سیاسی فرمانده ستاد کل فرماندهی سپاه در نشست تبیینی به بررسی عملکرد وضعیت اقتصادی دولت سیزدهم پرداخت و گفت: عملکرد دولت سیزدهم را باید با توجه به اینکه کشور در چه شرایط اقتصادی به دولت تحویل داده شده است تحلیل کرد.
دکتر علی کارگر  با بیان اینکه نگاه فرامتنی به دولت باید داشته باشیم افزود: در فرا متنی که ما قرار گرفتیم با سیاست تقابل روبرو هستیم و غرب در نقطه مقابل کشور ایران قرار گرفته است.
وی  رویکرد غرب را  بی ثبات سازی نسبت  به نظام جمهوری اسلامی با شگردهای مختلف عنوان کرد و افزود:  یکی از موارد بی ثبات سازی ، فراهم کردن زمینه نارضایتی در بین مردم است که موجب بحران و آشوب می شود.
دکتر کارگر  با بیان اینکه دشمن  برای نارضا سازی جامعه  سعی می کنند بین وضعیت فعلی و ذهنی مردم فاصله ایجاد  کنند افزود: هر چه این فاصله را بیشتر کنند بیشتر به اهداف خود می رسند.
وی اصلی ترین سلاح دشمن را تحریم عنوان کرد و اظهار داشت: دلار از سوی آمریکا از جایگاه اقتصادی خود خارج شده و تبدیل به یک ابزار تحریم و سلطه گری شده و کشورهای زیادی را بفکر معامله با سایر ارزها یا ایجاد ارز جدید انداخته است.
وی بر لزوم تعریف و تبیین علمی یک مکتب اقتصادی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی از سوی حوزه و دانشگاه تایید کرد.
جلسه پرسش و پاسخ پایان بخش این مراسم بود.

کلید واژه ها: اقتصادی دولت دکتر کارگر افزود دشمن


( ۱ )

نظر شما :