برگزاری اولین نشست از تدوین تقویم فرهنگی سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۳دانشگاه کاشان

۲۳ مهر ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۷ کد : ۲۲۵۵۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۶۳

اولین نشست از تدوین تقویم فرهنگی سال تحصیلی 1402 -1403دانشگاه کاشان، ویژه انجمن‌های علمی جمعه 21 مهرماه 1402 برگزار شد.

مدیر امورفرهنگی دانشگاه کاشان گفت: امسال هم به همت کارشناس نظارت و ارزیابی و کارشناس انجمن‌های علمی مدیریت، نشست تدوین تقویم فرهنگی با حضور پرشور انجمن‌های علمی در پژوهشکده اسانس قمصر برگزار شد.

علیرضا پوران افزود: در این نشست که دبیران انجمن‌های علمی و شورای مرکزی آن حضور داشتند، ابتدا چگونگی تدوین تقویم فرهنگی و ثبت گزارش در سامانه فرنما مورد بررسی قرار گرفت و پس از آن دکتر مزروعی پیرامون «رویکرد ملی انجمن‌ها و رشد سازمانی» سخنرانی کرد.

جلسه با سخنرانی و پرسش و پاسخ با حضور مدیر و کارشناس مسئول انجمن‌های علمی پیرامون آیین‌نامه انجمن‌های علمی، اتوماسیون اداری حرکت ادامه یافت همچنین دبیر مجمع دبیران سابق و مسئول نهاد ترویجی فناوری دانشگاه کاشان، آقای طالبی در خصوص جشنواره ملی حرکت، ستادهای توسعه فناوری ریاست‌جمهوری و انتقال تجربیات مطالبی ارائه کرد.

وی افزود: این نشست یک روزه با نشست هم اندیشی دبیران انجمن‌های علمی با حضور ریاست  دانشگاه  آقای دکتر کتابی و معاونت محترم فرهنگی  آقای دکتر صفایی ادامه یافت و در پایان جایزه فرصت به انجمن های علمی که در یکسال گذشته نظم و برنامه‌ریزی دقیق‌تری در اجرای برنامه‌های خود داشتند، اهداء شد. انجمن‌های علمی برگزیده به شرح ذیل می‌باشند:

رتبه اول: انجمن علمی علوم تربیتی به دبیری سرکار خانم زهرا سرکوبی

رتبه دوم: انجمن علمی علوم کامپیوتر به دبیری سرکار خانم زینب جعفری

رتبه سوم: انجمن علمی مهندسی برق  به دبیری جناب آقای محمدصالح نوروزی

رتبه سوم: انجمن علمی مهندسی معماری به دبیری سرکار خانم زهرا بدیعی

شایسته تقدیر: انجمن علمی حقوق  به دبیری سرکار خانم مریلا ذراتی

شایسته تقدیر: انجمن علمی علوم قرآن حدیث به دبیری سرکار خانم فهیمه قناویزی

شایسته تقدیر: انجمن علمی فیزیک به دبیری جناب آقای مجید فرهادی

شایسته تقدیر: جناب آقای بهنام طالبی دبیر محترم مجمع انجمن های علمی دانشگاه کاشان»

نشست تدوین تقویم فرهنگی ویژه انجمن‌ها، تشکل‌ها و کانون‌های فرهنگی به منظور حمایت ویژه از مجموعه‌های دانشجویی که برنامه نقشه راه خود را در ابتدای هر سال تحصیلی مشخص می‌کنند، همچنین حداقل سازی مشکلات و تداخل‌ها، در حین اجرای برنامه‌های واحدهای مختلف فرهنگی و تسهیل فرآیندهای اجرایی از جمله رزرو سالن‌ها، انجام مکاتبات، دعوت از اساتید و سایر فعالیت‌های مرتبط در ابتدای هر ترم برگزار می‌گردد. دومین نشست انشالله با حضور کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی در هفته‌های آتی برگزار می گردد.

کلید واژه ها: انجمن رتبه انجمن شایسته تقدیر انجمن تقدیر انجمن انجمن علمی انجمن علمی علوم علمی رتبه انجمن علمی شایسته تقدیر انجمن علمی تقدیر انجمن علمی


نظر شما :