300 نفر از استادان پژوهشگر و دانشجویان نمونه دانشگاه کاشان تجلیل شدند

۲۶ آذر ۱۳۹۱ | ۱۱:۴۴ کد : ۲۲۵۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۰۸
به مناسبت هفته پژوهش، حدود 300 نفر از استادان نمونه پژوهشی و دانشجویان نمونه آموزشی و پژوهشی دانشگاه کاشان طی مراسمی تجلیل شدند.
 به مناسبت هفته پژوهش، حدود 300 نفر از استادان نمونه پژوهشی و دانشجویان نمونه آموزشی و پژوهشی دانشگاه کاشان طی مراسمی تجلیل شدند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان، در این مراسم علم را عامل قدرت دانست و گفت: طبق احادیث هر کس علم بدست آورد برتری پیدا می‌کند و هر کس پیدا نکند بر او برتری پیدا می‌کنند.

دکتر مجید منعم‌زاده، توسعه علمی جوانان ایران را مایه افتخار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: رشد و توسعه علمی اقتدار نظام اسلامی را به همراه دارد.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی در راستای مردمی‌کردن اقتصاد و تکیه به تولید ملی است.

دکتر منعم‌زاده، پژوهش را به عنوان زیربنای توسعه اقتصادی و موفقیت کشور بیان داشت  و افزود: وظیفه تک تک دانشجویان و استادان دانشگاه‌هاست در این شرایط تحریم اقتصادی با بکارگیری پژوهش‌های کاربردی مسیر تعالی را ارتقاء دهند.

وی، به رشد علمی ایران اشاره کرد و یادآورشد: طبق اعلام موسسات علمی جهانی اگر ایران این رشد علمی را بتواند حفظ کند در سال 2018 می‌تواند رتبه هشتم  را کسب کند.

دکتر منعم‌زاده، کسب رتبه‌های برتر دانشجویی در مسابقات مختلف کشوری را حاصل تلاش دانشجویان و پژوهشگران دانست و ابراز امیدواری کرد: تا با ایجاد پژوهشکده دانشجویی فعالیت‌های دانشجویی به صورت ساماندهی‌شده وکاربردی ارائه شود.

در این مراسم دکتر مسعود صلواتی نیاسری، دکتر محسن بهپور، دکتر عباس زارعت، دکتر محسن نیازی، سید علیرضا اشرفی، دکتر محمد الماسی، دکتر مصطفی زاهدی‌فر، دکتر مرتضی اصغری، دکتر حسن بخشنده، دکتر مهران رضایی، دکتر سید مرتضی بابامیر، دکتر عباس کتابی، دکتر قنبرعلی شیخ‌زاده و دکتر علی قربان‌پور به عنوان استادان برگزیده دانشگاه کاشان معرفی شدند.

 دکتر مهدی امینی، دکتر مجید سبزپوشانی و دکتر سعید گلابی نیز به عنوان مجری طرح‌های کاربردی نمونه دانشگاه کاشان انتخاب شدند.

 در این مراسم همچنین از استادان پژوهشگر نمونه و شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه کاشان و دانشجویان نمونه پژوهشی و دانشجویانی که در مسابقات علمی موفق به کسب مقام شده‌اند تجلیل شد.


( ۱ )

نظر شما :