پیام رئیس محترم دانشگاه کاشان به مناسبت درگذشت شادروان آقای محسن راستین همکار گرامی روابط عمومی

۱۲ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۷ کد : ۲۲۳۲۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۴۷

اِنّا للّه وَ اِنّا اِلَیْهِ راجِعوُن

«وَ مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً إِلَى اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّه‏»
و هر گاه کسی از خانه خود برای هجرت به سوی خدا و رسولش بیرون آید و در سفر، مرگ وی فرا رسد، اجر چنین کسی بر خداست.

در کمال تاسف  و تألم با خبر شدیم، جوان رشید، خوش‌رو و ساعی دانشگاه کاشان،  جناب آقای محسن راستین که برای عرض تعزیت به پیشگاه سرور و سالار شهیدان عازم سرزمین کربلا بود، در راه دیدار محبوب به همراه تنی چند از همشهریان عزیزمان و زائرین اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در اثر سانحه تصادف  به لقاءالله پیوست. صفات انسانی وی همچون: اخلاق‌مداری، تعهّد کاری، مهربانی و دلسوزی ایشان، هرگز از ذهن و قلب همکاران و دوستان او محو نخواهد شد.
بی‌شک آن مرحوم که با عشق و محبت نسبت به محمد(ص) و آل محمد(ص) و در راه زیارت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام جان به جان آفرین تسلیم کردند، همچون شهید از دنیای خاکی پر کشید و در بهشت برین جاودانه شد.
اینجانب این مصیبت جانکاه را به خانواده اهل فضل و ایثار ایشان، بازماندگان و همکاران مرحوم به ویژه برادر ارجمندش جناب آقای مصطفی راستین تسلیت عرض می‌نمایم و  از خداوند رحمان و غفار برای آن مرحوم رحمت و رضوان الهی و نیز همنشینی با محبوبش حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) و برای خانواده داغدیده صبر و بردباری مسئلت می نمایم.

 

دکتر عباس کتابی
رئیس دانشگاه کاشان


( ۹ )

نظر شما :