رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد؛

خبرنگاران به‌مثابه‌ی سفرای عرصه‌های دانائی نقشی بی‌بدیل در افزایش سطح آگاهی در جامعه ایفا می‌کنند

۱۷ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۹ کد : ۲۲۲۲۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۶۸

بسم الله الرحمن الرحیم
ن والقم و مایسطرون: سوگند به قلم و آنچه می‌نگارد».


مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی): اگر زحمات شما خبرنگارها نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود... شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.

خبرنگاران به‌مثابه‌ی سفرای عرصه‌های دانائی و راویان صادق و امین ملت نقشی بی‌بدیل در افزایش سطح آگاهی و تقویت امید، نشاط و بالندگی در جامعه ایفا می‌کنند؛
اهمیت ارتباط و همکاری اهالی رسانه با خانواده‌ی بزرگ آموزش عالی در جامعه دوچندان خواهد بود؛ چراکه از یکسو با اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف و مناسب دستاورد‌های نخبگان و مراکز آموزش عالی به جامعه، مردم را از امکانات و موفقیت‌های دانشگاه آگاه می‌سازند و از سوی دیگر، با داده‌پردازی از نیازهای صنعت و جامعه و بازتاب مطالبات مردمی به جامعه‌ی علمی و دانشگاهی کشور، پیوند مستحکمی میان دانشگاه و جامعه برقرار می‌نمایند که نتیجه‌ی آن بهبود شرایط کشور و حرکت به سوی جامعه‌ای مترّقی و بالنده است.

دانشگاه کاشان همواره سپاسگزار و قدردان دغدغه‌مندی و مطالبه‌گری اهالی رسانه است که مشارکتی سزامند و نقشی مؤثر و کارساز در بازتاب اخبار و دستاوردهای دانشگاه و پیوند آن با جامعه داشته‌اند. روز خبرنگار فرصت مغتنمی است تا بدین‌ بهانه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای خبرنگار و تبریک این روز به خبرنگاران عزیز، باری دیگر از زحمات بی‌شائبه‌ی این گرامیان تقدیر نماییم.

بهروزی، سربلندی و تداوم فعالیت و توفیق روزافزون خانواده‌ای بزرگ رسانه‌ای کشور را در خدمت به اعتلای آرمان‌های اسلام سربلند و ایران مقتدر از خداوند متعال خواستاریم.

 

دکتر عباس کتابی

رئیس دانشگاه کاشان

کلید واژه ها: جامعه ی دانشگاه کشور رسانه بازتاب 17 مرداد روز خبرنگار


( ۲ )

نظر شما :