تعداد رشته‌های واحد خواهران دانشگاه کاشان به 15 رشته افزایش می‌یابد

۱۸ آذر ۱۳۹۱ | ۱۲:۵۶ کد : ۲۲۱۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۱۲
رئیس دانشگاه کاشان، از افزایش رشته‌های واحد خواهران این دانشگاه خبر داد و گفت: تعداد رشته‌های این مجموعه به 15 رشته افزایش می‌یابد.
 رئیس دانشگاه کاشان، از افزایش رشته‌های واحد خواهران این دانشگاه خبر داد و گفت: تعداد رشته‌های این مجموعه به 15 رشته افزایش می‌یابد.

دکتر عباس کتابی، تعداد رشته‌های این واحد را 9 رشته (شش رشته کارشناسی و سه رشته کارشناسی ارشد) ذکر کرد و افزود: برای مهرماه سال آینده، تعداد رشته‌های کارشناسی این واحد، به 9 رشته و کارشناسی ارشد به شش رشته ارتقاء خواهد یافت.

دکتر کتابی، تربیت‌بدنی، ادبیات انگلیسی و ادبیات عرب را رشته‌های آینده دوره کارشناسی واحد خواهران این دانشگاه برشمرد و اظهار داشت: در دوره کارشناسی ارشد نیز رشته‌های زبان انگلیسی، روانشناسی و علوم اجتماعی گرایش مطالعات فرهنگی به این مجموعه افزوده می‌شود.

وی، از فعالیت این واحد به صورت دانشگاه مستقل خواهران در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به اعلام آمادگی وزارت علوم، با حمایت و پشتیبانی مردم و مسئولین شهر در صورت تامین و واگذاری زمین، این مجموعه به عنوان نخستین دانشگاه خواهران استان اصفهان در این شهرستان فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

 رئیس دانشگاه کاشان سابقه دینی، مذهبی مردم این شهرستان را از جمله دلایل ایجاد واحد خواهران در این دانشگاه ذکر کرد و افزود: در حال حاضر در این دانشگاه  حدود 200 دانشجو در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

دکتر کتابی، رشته‌های موجود کارشناسی واحد خواهران این دانشگاه را حقوق، روانشناسی، مهندسی کامپیوتر، علوم کامپیوتر، آمار و ادبیات فارسی بیان کرد و اظهار داشت: حقوق گرایش حقوق جزا، ادبیات عرب و ادبیات فارسی نیز رشته‌های موجود دوره کارشناسی ارشد این دانشگاه می‌باشد.   

 


نظر شما :