علی رضایی دانشجوی دانشگاه کاشان در ترکیب نهایی تیراندازان برای حضور در رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در کشور چین

۱۳ تیر ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۵ کد : ۲۲۱۳۱ اخبار دانشگاه دستاورد و افتخارات دانشگاه
تعداد بازدید:۷۴۰

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان از اعلام ترکیب نهایی تیم ملی تیراندازی دانشجویان ایران برای حضور در سی و یکمین دوره رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در کشور چین خبر داد.

رمضانی علوی افزود: کمیته فنی فدراسیون با بررسی رکوردها و وضعیت تیراندازان ترکیب نهایی تیم ملی را برای حضور در سی و یکمین دوره رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در کشور چین در دو بخش دختران و پسران اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تیم ملی تیراندازی دانشجویان در دو اسلحه تفنگ و تپانچه  در این رقابت ها شرکت خواهد کرد، تصریح کرد: علی رضایی دانشجوی دانشگاه کاشان در بخش تفنگ مردان در سی و یکمین دوره رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان به عنوان عضو تیم ملی حضور خواهد داشت.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان افزود: سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 6 لغایت 17 مرداد ماه در شهرچنگدو کشور چین برگزار می‌شود.

رمضانی علوی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های این مدیریت جذب نخبگان ورزشی با اولویت دانش آموزان و دانشجویان بومی می باشد اظهار کرد: آیین نامه‌ای در خصوص جذب و ماندگاری این نخبگان ورزشی تدوین گردیده است که پس از تصویب در هیات امنای دانشگاه به عنوان یک ابزار تقویت برند دانشگاه اجرایی خواهد شد.


( ۲ )

نظر شما :