کسب رتبه ششم قبولی دانشجویان دانشگاه کاشان در دوره های تحصیلات تکمیلی

۱۳ آذر ۱۳۹۱ | ۱۸:۱۷ کد : ۲۲۱۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۴۲
رییس دانشگاه کاشان، از کسب رتبه ششم قبولی دانشجویان این دانشگاه در دوره تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکترا خبر داد.

رییس دانشگاه کاشان، از کسب رتبه ششم قبولی دانشجویان این دانشگاه در دوره تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکترا خبر داد


دکتر عباس کتابی در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس رتبه بندی و اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، دانشجویان این دانشگاه توانسته اند در پذیرفته شدن دوره های کارشناسی ارشد و دکترا  رتبه ششم را به خود اختصاص دهند.

وی خاطر نشان کرد: امسال حدود 700 نفر از دانشجویان  این دانشگاه  در دوره های تحصیلات تکمیلی پذیرفته شده اند.

وی، به کسب رتبه 11 این دانشگاه در بین دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور بر اساس پایگاه وبومتریکس اشاره کرد و یادآورشد: این رتبه بندی بر اساس میزان فعالیت های  علمی و آموزشی دانشگاه ها و موسسات علمی و آموزشی اعلام شده است.

به گفته وی بر طبق این رتبه بندی، دانشگاه کاشان در بین دانشگاه های وابسته به وزارت علوم به غیر از دانشگاه های علوم پزشکی رتبه هشتم را دارد.

رییس دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: این دانشگاه همچنین بر اساس پایگاه رتبه بندی جهان اسلام  isc در بین دانشگاه های کشور رتبه 18 را کسب کرده است که نسبت به سال 89 ، صعود قابل توجهی داشته است.

وی، به کسب رتبه نخست دانشجویان این دانشگاه  در مسابقات بین المللی و ملی کن ست برای دومین سال پیایی اشاره کرد و افزود:همچنین دانشجویان این دانشگاه در مسابقات کمیکار،  رتبه دوم را کسب کردند.

دکتر کتابی، کسب این افتخارات را حاصل تلاش و کوشش اعضای هیات علمی و مجموعه کارکنان این دانشگاه ذکر کرد و یادآورشد: برای رسیدن هر چه زودتر به اهداف سند چشم انداز توسعه 1404 این دانشگاه، نیاز به جهاد علمی و تلاش بیشتر دانشجویان، استادان و کارکنان این دانشگاه است.  

                 

نظر شما :