قرار گرفتن دانشگاه کاشان در جایگاه ۱۸ رصد و پایش کتاب‌های نویسندگان ایرانی منتشر شده توسط ناشران معتبر بین المللی

۳۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۶:۰۷ کد : ۲۲۰۷۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۵۷

مدیر کتابخانه مرکزی، تأمین منابع علمی و انتشارات دانشگاه کاشان گفت: دانشگاه کاشان در جایگاه 18 رصد و پایش کتاب‌های نویسندگان ایرانی منتشر شده توسط ناشران معتبر بین‌المللی قرار گرفت.
دکتر احمدی زاده افزود: مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام ISC  در راستای رسالت‌های خود اقدام به طراحی و ساخت پایگاه‌های استنادی و اطلاعاتی متنوعی برای جامعه علمی کشور نموده است.
وی خاطر نشان کرد: باتوجه به این‌که بخشی از تلاش‌های پژوهشگران کشور در تألیف و نشر کتاب توسط ناشران معتبر ملی و بین‌المللی بازتاب می‌یابد، مؤسسه‌ی ISC طی فراخوان‌هایی که در آذر و دی¬ماه 1401 انجام شد، اطلاعات مربوط به کتاب‌های دانشگاه‌ها، مؤسسات و مراکز پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که توسط ناشران معتبر بین المللی به زیور طبع آراسته شده اند، گردآوری شد.
دکتر احمدی زاده با اشاره به اینکه بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی، بالغ بر 1200 عنوان کتاب از نویسندگان ایرانی توسط ناشران معتبر بین المللی به چاپ رسیده است، افزود: در این میان، دانشگاه های جامع کشور با انتشار 1061 عنوان کتاب در صدر قرار دارند که دانشگاه کاشان نیز با چاپ 14عنوان کتاب توسط ناشران بین المللی، جایگاه 18ام را به خود اختصاص داده است.


لینک دانلود فایل

( ۵ )

نظر شما :