صندوق قرض‌الحسنه دانشجویی دانشگاه کاشان دو میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است

۲۱ آبان ۱۳۹۱ | ۱۴:۵۶ کد : ۲۲۰۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۴۸
صندوق قرض‌الحسنه دانشجویی دانشگاه کاشان دو میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است
 معاون دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: صندوق قرض‌الحسنه دانشجویی فاطمه‌الزهرا(س) این دانشگاه، تاکنون دو میلیارد ریال تسهیلات به دانشجویان پرداخت کرده است.

دکتر مهدی شبانی اظهار داشت: این میزان تسهیلات، به یک هزار و پنجاه دانشجوی متقاضی انواع وام‌های قرض‌الحسنه، ازدواج، شاهد و ایثارگر و بلاعوض (شرافتی) داده شده است.

وی خاطر نشان کرد: در بین این دانشجویان حدود یکصد نفر متقاضی وام بلاعوض بابت پرداخت شهریه شبانه اجاره بهای خوابگاه، وسایل کمک آموزشی، درمان یا تغذیه بوده اند که با توجه به نیازشان و اعتبارات صندوق، مبلغ یکصد و بیست میلیون ریال با حفظ کرامت انسانی و رعایت شأن دانشجویی به آنها پرداخت شده است.

دکتر شبانی، با اشاره به اینکه اکثر اعتبارات صندوق از محل خیرین می‌بایست تامین گردد، از استادان و کارکنان دانشگاه درخواست کرد در انجام این کار نیک و ماندگار به مدیر عامل این صندوق مراجعه و به هیات مدیره صندوق کمک نمایند.

صندوق قرض الحسنه دانشجویی فاطمه الزهرا (س) دانشگاه کاشان، با اتکال به خدواند متعال و اقتدا به حضرت علی (ع) و استعانت از محضر فاطمه الزهرا (س) با همت جمعی از خیرین دانشگاه و حمایت هیات رییسه در تاریخ 1/11/1389 راه‌اندازی شده است. 


نظر شما :