برگزاری دوره های آموزشی فرهنگی در دانشگاه کاشان

۱۵ آبان ۱۳۹۱ | ۱۷:۴۷ کد : ۲۱۹۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۹۱
مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان، از برگزاری دوره های آموزشی فن بیان و سخنوری، تجوید قرآن کریم و خوشنویسی در این دانشگاه خبر داد.

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان، از برگزاری دوره های آموزشی فن بیان و سخنوری، تجوید قرآن کریم و خوشنویسی در این دانشگاه خبر داد.

دکتر محمد شریف زارعی افزود: دومین دوره آموزشی "فن بیان و سخنوری" با حضور حجت الاسلام امیدی، روزهای سه شنبه هر هفته بعد از نماز مغرب و عشاء در خوابگاه شهید احمدی روشن (برادران) و با شرکت دانشجویان خوابگاهی برگزار می گردد.

وی، به برگزاری سومین دوره آموزشی "تجوید قرآن کریم" اشاره کرد و اظهار داشت: این دوره آموزشی نیز با حضور استاد سید میثم پیمبرپور، روزهای یکشنبه هر هفته در سالن اندیشه مجتمع خوابگاهی برادران برگزار می گردد.

شریف زارعی خاطر نشان کرد: در ابتدای هر ترم تحصیلی از بین دانشجویان علاقه مند به علوم و معارف قرآن کریم جهت حضور در این کلاسها ثبت نام به عمل می آید.

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان، از برگزاری دومین دوره آموزش خوشنویسی (نستعلیق، تحریری) نیز خبر داد و افزود: این دوره آموزشی با حضور استاد حسن انصاری روزهای یکشنبه هر هفته در سالن اندیشه مجتمع خوابگاهی برادران و با شرکت دانشجویان علاقه مند به این هنر اصیل ایرانی، برگزار می گردد.

گفتنی است در پایان کلاسها، به دانشجویان شرکت کننده در دوره، گواهینامه ای از طرف مدیریت فرهنگی دانشگاه کاشان اهدا خواهد شد.

نظر شما :