کارگران نمونه دانشگاه کاشان تجلیل شدند

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۹ کد : ۲۱۸۳۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۷۸

مراسم بزرگداشت روزکارگر همراه با تجلیل از کارگران نمونه دانشگاه کاشان با حضور رئیس،معاونان وجمعی از روسای دانشکده ها وکارکنان دانشگاه برگزار شد.
رئیس دانشگاه کاشان در این آئین با عرض خدا قوت و خسته نباشید به کارگران دانشگاه گفت: کارگران شریف ترین قشر دانشگاه هستند که در بخش های مختلف دانشگاه خدمات، فضای سبز، تاسیسات و سلف دانشگاه زحمت می کشند ورسالت خود را به خوبی انجام می دهند.
دکتر عباس کتابی به بیانات مقام معظم رهبری در روز کارگر که " ظلم به کارگر فقط دستمزد ندادن نیست بلکه اقدام نکردن در زمینه بیمه، بهداشت، آموزش، ابتکار، مهارت‌افزایی، سلامت خانوادگی و امنیت شغلی نیز ظلم به کارگران است" اشاره کرد و افزود: در سال گذشته با تلاش و پیگیری های توانستیم بخشی از دغدغه کارگران در زمینه های بیمه و سلامت کارگران را مرتفع سازیم.
وی با اشاره به توانایی های برخی از کارگران  خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیت و مقررات، ولی سعی می شود تا برخی از این افراد در بخش های اداری مشغول به کار شوند.
رئیس دانشگاه کاشان افزود: تامین امکانات رفاهی از دیگر دغدغه های کارگران است که وظیفه داریم تا مشکلات کارگران را جامه عمل بپوشانیم.
وی رفتار و برخورد مناسب در این محیط علمی را به کارگران توصیه کرد و افزود: از آنجا که شما کارگران در بخش های مختلف حضور دارید، رفتار شما هم در فضای دانشجویی تاثیرگذار است.
در این مراسم از کارگران نمونه دانشگاه تجلیل شد.


نظر شما :