معاون امور روابط عمومی وزارت علوم: روابط عمومی‌ها سنگرسازان بی سنگر هستند

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۷ کد : ۲۱۸۲۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۳۳

معاون امور روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: روابط عمومی‌ها، سنگرسازان بی سنگر هستند.
دکتر ندا شفیعی در نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها مراکز پژوهشی و فناوری منطقه ۶ و دبیران مناطق ده گانه کشور که به میزبانی دانشگاه کاشان برگزار شد، کار روابط عمومی دانشگاه ها و موسسات آموزشی را بسیار سخت و طاقت فرسا عنوان کرد و افزود:  در تمام برنامه‌ها  روابط عمومی نقش دارد و بدون حضور روابط عمومی  دانشگاه معنا ندارد.
وی عشق و تخصص را مهمترین ویژگی روابط عمومی عنوان و خاطر نشان کرد: با توجه به سختی کار و از  آنجا که زحمات زیادی بر دوش روابط عمومی است ولی اگر عشق و علاقه نباشد روابط عمومی ها فرسوده می شوند.
دکتر شفیعی وقت‌گذاری ، دقت و تجربه را به مدیران روابط عمومی تاکید کرد و افزود باید روابط عمومی ها نقاط ضعف و قوت خود را  بشناسند و با خلاقیت و نوآوری زبان گویای مسئولان خود باشند.
معاون امور روابط عمومی وزارت علوم برگزاری نشست‌های روابط عمومی را  خواستار شد و افزود انتقال تجربیات مدیران و دبیران مناطق مختلف روابط عمومی ها نقش بسزایی در پیشبرد و ارتقاء روابط عمومی ها دارد.
دکتر شفیعی از برگزاری جشنواره روابط عمومی های وزارت علوم خبر داد و خاطر نشان کرد: این جشنواره   با هدف ارائه آخرین دستاوردهای روابط عمومی ها در ۱۸ خرداد امسال برگزار می شود و مدیران روابط عمومی می توانند آثار خود را در زمینه های مختلف سرود،، ویدئو کلیپ و موشن گرافی  تا ۲۵ اردیبهشت ماه جاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

وی جهاد تبیین در روابط عمومی ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: وزارت علوم آماده همکاری با روابط عمومی ها‌ست  تا با همکاری و تعامل یکدیگر بتوان درخشش خانواده آموزش عالی را شاهد بود.
دکتر شفیعی از راه اندازی استودیو عتف در آینده نزدیک خبر داد و افزود: از سرود وزارت علوم،تحقیقات و فناوری نیزبه زودی رونمایی می شود.
در این نشست مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه کاشان نیز با عرض خیر مقدم به مدیران روابط عمومی منطقه ۶ کشور و دبیران مناطق ده گانه ابراز امیدواری کرد تا برگزاری این نشست با انتقال و تبادل تجربیات بتواند گامی در راستای ارتقای روابط عمومی ها را فراهم کند.
 در این نشست مدیران دانشگاه ها ،مراکز پژوهشی و فناوری منطقه ۶ و دبیران مناطق ده گانه کشور نیز نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در راستای ارتقاِء سازمان خود ارائه کردند.


( ۲ )

نظر شما :