شرکت دو هزار نفر از دانشگاهیان دانشگاه کاشان در برنامه های هفته تربیت بدنی

۰۷ آبان ۱۳۹۱ | ۱۷:۱۸ کد : ۲۱۷۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۸۳
مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان، از شرکت دو هزار نفر از دانشجویان و کارکنان این دانشگاه در برنامه های هفته تربیت بدنی خبر داد

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان، از شرکت دو هزار نفر از دانشجویان و کارکنان این دانشگاه در برنامه های هفته تربیت بدنی خبر داد.

 

محمد رمضانی علوی افزود: این افراد در برنامه های مختلف و 8 رشته ورزشی که در این هفته برنامه ریزی شده بود شرکت کردند.

 

وی، برگزاری مسابقات ورزشی همگانی در رشته های دوومیدانی، دارت، شوت فوتسال، پرتاب بسکتبال، فریز بی، بارفیکس، تری گل وخدمات استخر را از جمله برنامه ها و رشته های ورزشی این هفته برشمرد.

 

 مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان همچنین، برگزاری کوهگشت های دانشجویی و ارائه رایگان خدمات ورزشی را از دیگر فعالیت های این هفته ذکر کرد و اظهار داشت: در این هفته مطالب علمی - ورزشی نیز برای استادان، کارمندان و دانشجویان این دانشگاه ارسال و بنرهای حاوی پیام ورزشی نیز در سطح دانشگاه نصب شد.

 

رمضانی، هدف از برگزاری این فعالیت ها را گسترش ورزش همگانی به عنوان راهبردی کلان در بین دانشجویان و کارکنان، ارتقاء فرهنگ وزش و سلامت و همچنین بزرگداشت این هفته عنوان کرد.

 

هفته تربیت بدنی همه ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و گسترش ورزش‏های همگانی برگزار می ‏شود.


نظر شما :