توصیه‌های لازم به داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۲۱:۲۲ کد : ۲۱۷۴۲ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۷۶۳

 قابل توجه داوطلبان محترم آزمون اسخدامی آموزش و پرورش

بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند:

 1- همراه داشتن تجهیزات الکترونیکی شامل تلفن همراه، ساعت، دستبند، عینک و انگشتر هوشمند، همچنین ماشین حساب، پیجر و هندزفری، خودکار و پاک‌کن هوشمند، کتاب، جزوه، نت و یادداشت در جلسه آزمون غیرمجاز است و داوطلبان باید از  همراه داشتن این لوازم خودداری کنند.

2- وسایل فلزی مانند گل سر، تل، آینه، ساک، کیف دستی، مواد خوراکی از دیگر مواردی است که داوطلبان نباید به همراه داشته باشند.

3- داوطلبان باید پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون را جهت ارائه در مبادی ورودی دانشگاه و حوزه آزمون به همراه داشته باشند. 

4- همراه داشتن اصل کارت ملی یا شناسنامه، ۲ عدد مداد سیاه نرم پررنگ، پاک کن و تراش معمولی در جلسه آزمون ضروریست.

5- لازمست رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همراه داشتن ماسک مورد توجه داوطلبان گرامی قرارگیرد.

6- توصیه می‌گردد در تمامی مکان‌های دانشگاه به ویژه در زمان ورود و خروج از حوزه‌های امتحانی، فاصله اجتماعی را رعایت نموده و پس از اتمام آزمون سریعاً حوزه آزمون و دانشگاه را ترک نمائید.

8-محل ورود داوطلبان خواهر از درب شماره 3 (اولین درب ماشین رو) و داوطلبان برادر از درب شماره 1(جنب باتک تجارت) می‌باشد. به کلیه داوطلبان توصیه می‌گردد جهت سهولت بیشتر برای دسترسی به حوزه امتحانی از وسایل نقلیه عمومی استفاده گردد.

9-با توجه به تعداد بالای داوطلبان، امکان تحویل گرفتن موبایل و کیف و سایر وسایل از داوطلبان برای انتظامات دانشگاه مقدور نمی‌باشد پس تأکید می‌گردد به هیچ‌وجه داوطلبان موبایل، کیف و سایر وسایل به همراه خود نیاورند انتظامات دانشگاه هیچ مسئولیتی در قبال تحویل گرفتن موبایل، کیف دستی و سایر وسایل داوطلبان ندارد.


( ۳۱ )

نظر شما :