کسب رتبه هشتم دانشگاه کاشان در آخرین رتبه بندی وبومتریکس ۲۰۲۳

۲۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۲:۴۶ کد : ۲۱۵۸۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۲۱

مدیر کتابخانه مرکزی، تامین منابع علمی و انتشارات دانشگاه کاشان گفت: دانشگاه کاشان در آخرین به‌روزرسانی پایگاه وبومتریکس در ژانویه 2023، رتبه هشتم را در بین دانشگاه‌های جامع  کشور کسب کرده است.
دکتر حسن احمدی زاده افزود: هم چنین دانشگاه کاشان از جایگاه 23ام در بین دانشگاه‌های ایران در 2022، به جایگاه 22ام رسیده که یک گام صعود داشته است.
وی به ارتقاء و صعود 33 پله‌ای  رتبه‌ی جهانی دانشگاه کاشان نسبت به سال گذشته اشاره و خاطر نشان کرد: دانشگاه کاشان از جایگاه 1613 به 1580 رسیده و این 33 گام رو به جلو، نشان از پیشرفت دانشگاه کاشان است.
دکتر احمدی زاده با بیان اینکه هدف کلیدی از انتشار وبومتریکس، نه تنها رتبه‌بندی وبگاه‌ها، بلکه بهبود انتشارات وبی است، خاطر نشان کرد:  پشتیبانی از دسترسی آزاد، دسترسی الکترونیکی به منابع علمی و دسترسی به دیگر منابع دانشگاهی از نخستین اهداف این نظام رتبه‌بندی است.
دانشگاه های تهران، علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی شهید بهشتی، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، علوم پزشکی تبریز، علم و صنعت ایران، علوم پزشکی اصفهان، علوم پزشکی مشهد و فردوسی مشهد جزء 10 دانشگاه برتر ایران در این نظام رتبه بندی

می‌باشند.

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: نظام رتبه بندی وبومتریکس دانشگاه کاشان


( ۳ )

نظر شما :