سه پروژه آموزشی در دانشگاه کاشان اجرا و به بهره برداری رسید

۰۳ آبان ۱۳۹۱ | ۱۸:۳۳ کد : ۲۱۵۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۰۷
سه پروژه آموزشی در دانشگاه کاشان اجرا و به بهره برداری رسید
 سه پروژه عمرانی آموزشی با حضور معاون اداری مالی و مدیریت منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از خیرین در دانشگاه کاشان اجرا و به بهره برداری رسید.

رییس دانشگاه کاشان، خوابگاه مرحوم حاج خلیل ترکیان (باباخلیل) را یکی از پروژه های مورد افتتاح این دانشگاه برشمرد و گفت: این مجموعه خوابگاهی با زیربنای یک هزار و 150 متر مربع در 20 سوئیت به بهره برداری رسید.

دکتر عباس کتابی، ظرفیت پذیرش دانشجو در این خوابگاه را 120 نفر ذکر کرد و اظهار داشت: برای ساخت این خوابگاه  7 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گفته وی، 50 درصد از هزینه ساخت این خوابگاه توسط خیر و 50 درصد بقیه از محل اعتبارات دانشگاه تامین شده است.

 وی خاطر نشان کرد: مهمانسرای این دانشگاه نیز با زیر بنای یک هزار و 600 متر مربع با هشت واحد دو خوابه، 15 واحد یک خوابه، یک واحد سوییت، یک واحد سالن سخنرانی و اجتماعات به بهره برداری رسید.

رییس دانشگاه کاشان یادآورشد: برای اجرای این پروژه اعتباری  بیش از شش میلیارد ریال هزینه شده است. 

دکتر کتابی، از ایجاد خوابگاه امیرحسین ترکیان نیز در این دانشگاه خبر داد و افزود: کلنگ احداث این خوابگاه نیز با زیربنای یک هزار و 200 متر مربع به زمین زده شد.

در این مراسم با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس دانشگاه کاشان، نشان مهرورزان به خانواده مرحوم حاج خلیل ترکیان اهداء و تفاهم نامه احداث خوابگاه دانشجویی امیر حسین ترکیان نیز با رییس این دانشگاه امضاء شد.


نظر شما :