توصیه‌های لازم به داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و دکتری ۱۴۰۲

۱۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۰:۴۵ کد : ۲۱۴۹۴ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۷۴۰
قابل توجه داوطلبان محترم آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سال1402

بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند:

 1- همراه داشتن تجهیزات الکترونیکی شامل تلفن همراه، ساعت، دستبند، عینک و انگشتر هوشمند، همچنین ماشین حساب، پیجر و هندزفری، خودکار و پاک‌کن هوشمند، کتاب، جزوه، نت و یادداشت در جلسه آزمون غیرمجاز است و داوطلبان باید از  همراه داشتن این لوازم خودداری کنند.

2- وسایل فلزی مانند گل سر، تل، آینه، ساک، کیف دستی، مواد خوراکی از دیگر مواردی است که داوطلبان نباید به همراه داشته باشند.

3- داوطلبان باید پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون را جهت ارائه در مبادی ورودی دانشگاه و حوزه آزمون به همراه داشته باشند.

4- همراه داشتن اصل کارت ملی یا شناسنامه، ۲ عدد مداد سیاه نرم پررنگ، پاک کن و تراش معمولی در جلسه آزمون ضروریست.

5- لازمست رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همراه داشتن ماسک مورد توجه داوطلبان گرامی قرارگیرد.

6- توصیه می‌گردد در تمامی مکان‌های دانشگاه به ویژه در زمان ورود و خروج از حوزه‌های امتحانی، فاصله اجتماعی را رعایت نموده و پس از اتمام آزمون سریعاً حوزه آزمون و دانشگاه را ترک نمائید.

7- به دلیل شرایط خاص بیماری‌های واگیردار فصلی و همچنین کرونا و جلوگیری از ازدحام، به خانواده‌های محترم داوطلبان توصیه می‌شود حتی‌الامکان از همراهی عزیزان خود خودداری نماینددر صورت حضور امکان ورود به دانشگاه و محوطه‌های آزمون وجود نخواهد داشت.

8- به کلیه داوطلبان گرامی(خواهران و برادران) توصیه می‌گردد برای حضور در محل برگزاری آزمون، از خیابان تعیین شده (خیابان مهارت جنب باشگاه رفاه وآموزشکده شهید موسویان) به طرف دانشکده‌های ادبیات و زبان‌های خارجی و علوم انسانی دانشگاه کاشان، تردد نمایند و از تجمع و تردد از درب‌های اصلی دانشگاه جدا" خودداری نمایند.

 

( ۱ )

نظر شما :