جشنواره از میلاد تا میلاد در دانشگاه کاشان برگزار شد

۲۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۲:۳۱ کد : ۲۱۳۷۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۱۲

مشاور ریاست دانشگاه کاشان در امور بانوان و خانواده گفت: جشنواره از میلاد تا میلاد با عنوان خانواده بهشتی در این دانشگاه برگزار شد.
دکتر الهه ملکیان فینی افزود: این جشنواره از میلاد تا میلاد گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت امیرالمومنین علیه السلام از 30 دی ماه الی 30 بهمن ماه در راستای گرامیداشت روز زن و روز پدر و تکریم خانواده ادامه داشت.
وی خاطر نشان کرد: خانواده همیشه و همه جا و در بین تمامی جوامع بشری به عنوان اساسی‌ترین نهاد اجتماعی زیربنای جوامع و منشاء فرهنگ‌ها، تمدّن‌ها و تاریخ بشر بوده است.
وی افزود: پرداختن به این بنای مقدّس بنیادین و حمایت و هدایت آن به جایگاه واقعی و متعالی‌ خود، همواره سبب اصلاح خانواده بزرگ انسانی و غفلت از آن موجب دور شدن بشر از حیات حقیقی و سقوط به ورطه هلاکت و ضلالت بوده است.
وی با بیان اینکه یک خانواده، از والدین گرفته تا فرزندان، در شکل‌گیری شخصیّت و خُلق و خوی یکدیگر مؤثّر واقع می‌شوند، افزود: در جشنواره از میلاد تا میلاد سعی شد که برنامه های متنوع برای کلیه اعضای خانواده کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه تدارک دیده شود.
مشاور ریاست دانشگاه در امور بانوان و خانواده تقویت و تحکیم بنیان خانواده را از اهداف اصلی این جشنواره بیان کرد و اظهار داشت: در قالب این جشنواره توانستیم وحدت رویه و ید واحده بین بخشی را در بین حوزه های مختلف دانشگاه ایجاد نماییم.
وی خاطرنشان کرد: این برنامه در 16 عنوان و در قالب های فرهنگی، مشاوره خانواده و تربیت فرزند، تندرستی و سلامت جسم، تفریحی، رفاهی، ورزشی، پرورش خلاقیت کودکان اجرا شد.
دکتر ملکیان دیدار با مادران و پدران شهدا و اردوی راهیان پیشرفت ویژه فرزندان کارکنان، ارائه بلیط نیم بها سینما به خانواده ها و بلیط حضور فرزندان کارکنان در خانه خلاقیت را از رئوس برنامه های فرهنگی عنوان کرد و افزود: درحوزه مشاوره خانواده و تربیت فرزند دو کارگاه حل تعارضات زوجین، ارائه خدمات رایگان مشاوره ای در طول دوره جشنواره برگزار شد.
همچنین مشاور بانوان ریاست دانشگاه بیان کرد: در حوزه سلامتی و تندرستی برنامه های خدمات رایگان مجموعه های تربیت بدنی دانشگاه، اجرای رایگان طرح پایش سلامت کارکنان و اعضای هیات علمی، اردوی کویرنوردی ویژه بانوان و آقایان به صورت مجزا برگزار گردید.
وی خاطر نشان کرد: در حوزه رفاهی و تفریحی اهدا کارت اعتباری خرید، اعطای مرخصی تشویقی اجرا گردید.
ملکیان فینی اظهار داشت: دیدار بانوان با ریاست دانشگاه و بیان نقطه نظرات و پیشنهادات بانوان به صورت مستقیم در حضور مقام عالی دانشگاه از رئوس مهم برنامه ها بود که در هفته آتی برگزار خواهد شد.
وی در پایان از کلیه مجموعه های دانشگاه از جمله مدیریت ارتباطات، مدیریت تربیت بدنی، مدیریت مرکز مشاوره، اداره روابط عمومی، مدیریت ارتباطات فرهنگی، بسیج کارکنان دانشگاه، اداره رفاه و نهاد مقام معظم رهبری که در برگزاری جشنواره خانواده بهشتی مشارکت داشته اند و همکاری صمیمانه با دفتر مشاور ریاست دانشگاه داشته اند تشکر و قدردانی نمود و اظهار داشت: یقینا در برگزاری این جشنواره وحدت بین حوزه های دانشگاه تقویت گردید.


( ۱ )

نظر شما :