اردوی توجیهی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان برگزار شد

۲۵ مهر ۱۳۹۱ | ۱۲:۴۴ کد : ۲۱۳۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۰۱
اردوی توجیهی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان برگزار شد
 اردوی توجیهی دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان با حضور رییس و معاونان این دانشگاه در مجتمع یاوران مهدی (عج) قم برگزار شد.

مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان گفت: در این اردو دانشجویان پس از زیارت حضرت معصومه (ع)، از ضریح مطهر حضرت سیدالشهدا (ع) بازدید کردند.

حجت الاسلام شیخ زاده، زیارت مسجدجمکران را ازدیگر برنامه های این اردوی یک روزه ذکر کرد و افزود: این اردو با هدف ایجاد تعامل و تبادل فکری دانشجویان بایکدگیر وارتقاء سطح علمی و معنوی برگزار شد.


وی، تعداد دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر این دانشگاه در سال تحصیلی امسال را 92 نفر برشمرد و اظهار داشت: 44 نفر از این دانشجویان روزانه و بقیه در دوره شبانه این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

حجت الاسلام شیخ زاده خاطر نشان کرد: 67 نفر از این تعداد دانشجو، در دوره کارشناسی و24 نفر کارشناسی ارشد و یک نفر نیز در دوره دکترای این دانشگاه تحصیل می کنند.  

رئیس دانشگاه کاشان نیز در این مراسم، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس گفت: حضور دانشجویان شاهد و ایثارگر، مایه خیر و برکت این دانشگاه است.

دکتر عباس کتابی، با اشاره به اینکه اقتدار امروز ملت ایران مدیون رشادت ها و جهاد پدران شماست اظهار داشت: شما دانشجویان سعی کنید از این توفیق الهی به بهترین نحو استفاده کنید و بهترین الگو برای دیگر دانشجویان در دانشگاه باشید.

408 دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه کاشان مشغول به تحصیل هستند.


نظر شما :