رئیس دانشگاه کاشان: برنامه جامع مدیریت منابع انسانی در دانشگاه لازم است

۰۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۴ کد : ۲۱۲۷۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۲۶

رئیس دانشگاه کاشان گفت: برنامه جامع مدیریت منابع انسانی موجب بهره وری و  توسعه هر چه بیشتر دانشگاه در همه بخش ها می شود.
دکتر عباس کتابی در نشست هم اندیشی با یاوران علمی حوزه اداری مالی دانشگاه،  ایجاد تحول و اصلاح فرایندها را در دانشگاه را به یاوران علمی مورد تاکید قرار داد و افزود:  جهت رفع مشکلات و ارتقاء دانشگاه همدلی و همکاری و مشارکت همه مجموعه های دانشگاه لازم است.
وی با اشاره به سخن شهید سلیمانی که جمهوری اسلامی را حرم الهی می‌دانند،  خدمت در نظام جمهوری اسلامی  بویژه در محیط دانشگاه را مایه افتخار  دانست و گزارشی از اقدامات و موفقیت‌های یکساله دانشگاه از جمله ایجاد و اخذ مجوز پارک علم و فناوری دانشگاه، پذیرش دانشجویان بین المللی، راه‌اندازی مرکز آزفا، ایجاد دانشکده علوم مالی مدیریت و کارآفرینی، راه اندازی دانشکده فناوری‌های نوین، کسب رتبه اول در بین دانشگاه‌های جامع کشور براساس نظام رتبه‌بندی بین‌المللی تایمز و کسب رتبه اول isc در بین دانشگاه‌های جامع کشور در شاخص میانگین ارجاعات مقالات علمی اشاره کرد.
رئیس دانشگاه کاشان  با اشاره به محدودیت در اعتبارات دولتی، تلاش در راستای مدیریت هزینه‌ها و افزایش درآمد اختصاصی را از مهمترین راهکارها برشمرد.

در این نشست مدیران، رؤسای ادارات و کارکنان مجموعه‌ای اداری و منابع انسانی، مالی، پشتیبانی و فنی و طرح های عمرانی دانشگاه نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.


( ۲ )

نظر شما :