اجرای طرح غلبه بر غم غربت در دانشگاه کاشان

۱۹ مهر ۱۳۹۱ | ۱۲:۱۵ کد : ۲۱۲۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۷۰
مسئول مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه کاشان، از اجرای طرح "غلبه بر غم غربت" در این دانشگاه خبر داد.
 مسئول مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه کاشان، از اجرای طرح "غلبه بر غم غربت" در این دانشگاه خبر داد.

سید حسین حسینی با اشاره به اینکه، ورود به دانشگاه تغییرمهم در زندگی هر نوجوانی می باشد که ممکن است باعث به هم خوردن تعادل و سازگاری پیشین فرد گردد گفت: این وضعیت در دانشجویان غیر بومی و ساکن خوابگاه که محل اقامت آنها تغییر کرده و زندگی به دور از خانواده را تجربه می نمایند بیشتر می باشد.

وی، هدف از اجرای این طرح را، تسهیل در روند سازگاری با محیط جدید و زندگی دانشجویی ذکر کرد و افزود: این طرح برای دانشجویان جدیدالورود دختر غیر بومی ساکن در خوابگاه ها اجرا می شود.

وی اظهار داشت: کارشناسان مرکز مشاوره هرشب به اتفاق همیار مشاوران که در این زمینه آموزش دیده اند در خوابگاه دانشجویان حاضر شده و با دانشجویان به گفتگو نشسته  و روند سازگاری با زندگی جدید دانشجویی را بررسی نموده و راهکارهای عملی در این زمینه به آن ها ارایه می دهند.

مسئول مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: چنانچه دانشجویی نیاز به مشاوره تخصصی داشته باشد به مرکز مشاوره و یا دفتر مشاوره خوابگاه ارجاع می گردد.

حسینی یادآورشد: این طرح از دوازدهم ماه جاری با حضور کارشناسان در خوابگاه پردیس شروع  و به مدت دو هفته در خوابگاه دختران دانشگاه کاشان ادامه خواهد داشت.

 


نظر شما :