دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران: تولیدات علمی پروفسور اشرفی در سطح جهان اثرگذار بود

۲۸ دی ۱۴۰۱ | ۲۲:۱۸ کد : ۲۱۲۴۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۱۵

دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران گفت:  تولیدات و فعالیت های علمی پروفسور سیدعلیرضا اشرفی در سطح جهان زبانزد و بسیاراثرگذار بود.

دکتر ایرانمنش در مراسم یادبود استاد عشق پروفسور اشرفی افزود: شخصیت علمی پروفسور اشرفی در مجامع علمی بین المللی شاخص و زبانزد بود.

وی عضویت در مجامع علمی بین المللی، عضویت آکادمی ریاضی شیمی جهان، عضو اتحادیه انجمن ریاضی آمریکا و اتحادیه ریاضیدانان و عضو مجمع عمومی اتحادیه بین المللی ریاضی کره جنوبی، رئیس و دبیر کنفرانس های بین المللی، عضویت در هیات تحریریه مجلات بین المللی و ادیتور کتاب های چاپ شده توسط انتشارات بین المللی، را از افتخارات پروفسور اشرفی عنوان کرد و افزود: وضعیت علمی پروفسور اشرفی در اچ ایندکس بسیار بالا و تولیدات علمی و میزان ارجاعات وی  نیز درخور توجه بود.

دکتر ایرانمنش با بیان اینکه تولیدات علمی پروفسور اشرفی توقف و پایانی نداشت، خاطر نشان کرد: این استاد گرانقدر همیشه در کنفرانس های بین المللی داخلی و خارجی حضور فعال داشت و تولیدات زیادی را در عرصه علمی به یادگار گذاشت که بسیار ارزشمند است.

دکتر سیدمهدی رضایت مدیر کارگروه توسعه نیروی انسانی ستاد فناوری نانو نیز پروفسور اشرفی را شخصیتی بارز علمی عنوان کرد وگفت: پروفسور اشرفی در5 دوره تمام در حوزه نانو فناوری برگزیده و در نانومحاسبات و ریاضی نیز سرآمد بود.

وی پشتکار ، دانشجو پروری، بزرگ منشی و دقت در امور را از خصوصیات اخلاقی پروفسور اشرفی عنوان کرد و افزود: اخلاق و منش ایشان زبانزد بود و یکی از افراد شاخص در حوزه نانو فناوری و در داوری های مقالات بسیار دقت می کردند.

وی از دانشگاه کاشان در برگزاری این مراسم قدردانی کرد و اظهار داشت: علیرغم اینکه این مراسم جای پروفسور اشرفی را پر نمی کند  ولی آثار ایشان برای همیشه ماندگار و الگو برای دیگران است.


( ۲ )

نظر شما :