اسکان بیش از 2700 دانشجو در خوابگاه های دانشگاه کاشان

۲۲ مهر ۱۳۹۱ | ۱۲:۳۸ کد : ۲۱۲۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۰۲
مدیر امور خدمات دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: در حدود دو هزار و 750 دانشجو در خوابگاه های این دانشگاه اسکان دارند.
 مدیر امور خدمات دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: در حدود دو هزار و 750 دانشجو در خوابگاه های این دانشگاه اسکان دارند.

دکتر رضا قضاوی اظهار داشت: حدود یک هزار و 730 نفر از این تعداد، دانشجوی خواهر و بقیه برادر هستند که در 11 بلوک خوابگاهی مجزا، مستقر هستند.

وی افزود: یک هزار و 180 نفر از این تعداد، دانشجویان جدیدالورود و بقیه دانشجویان غیر بومی ترم های گذشته دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای این دانشگاه می باشند.

وی، با بیان اینکه، یک هزار و 420 دانشجوی دختر در شش بلوک مجتمع خوابگاهی این دانشگاه اسکان دارند گفت: حدود 900 نفر از این  تعداد، دانشجویان غیر بومی ترم های گذشته روزانه و شبانه این دانشگاه و بقیه جدیدالورود هستند.

قضاوی خاطر نشان کرد: یک واحد خوابگاهی نیز برای 170 دانشجوی دختر دوره شبانه این دانشگاه امسال تجهیز شد.

مدیر خدمات دانشجویی دانشگاه کاشان یادآورشد:همچنین امسال علاوه بر این تعداد،140 دانشجوی دختر نیز در خوابگاه پردیس خواهران اسکان داده شده اند.

وی، به اسکان یک هزار و 20 دانشجوی پسر دوره روزانه  در چهار بلوک خوابگاهی این دانشگاه نیز اشاره کرد و افزود: 670 نفر از این تعداد، دانشجویان سال های قبل و مابقی دانشجویان جدید الورود هستند.

قضاوی، با اشاره به نیاز دانشجویان پسر دوره شبانه به خوابگاه، تصریح کرد: با توجه به شرایط اجتماعی و درخواست های مکرر خانواده ها، لازم است با ساخت خوابگاه شرایطی  فراهم شود تا دانشجویان شبانه پسر نیز بتوانند از خوابگاه استفاده کنند.

 


( ۴ )

نظر شما :