پیام تبریک ریاست دانشگاه کاشان به‌مناسبت روز زن و مادر

۲۲ دی ۱۴۰۱ | ۲۳:۲۹ کد : ۲۱۲۱۸ اخبار دانشگاه پیام ریاست دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۰۱
پیام تبریک ریاست دانشگاه کاشان به‌مناسبت روز زن و مادر

بسم الله الرحمن الرحیم

رسول اعظم (صلى الله علیه و آله و سلم): "فاطمه را، فاطمه نامیدم، زیرا خداوند او را و آن کس که او را دوست داشته باشد، از آتش حفظ مى کند."

زهرای اطهر(سلام‌اللَّه‌علیها) سرور زنان عالم و الگوی آنها در طول تاریخ، موجود قدسی، والا، انسان برتر، معلّم بشر و تجسّم عالی‌ترین مفاهیم انسانی و اسلامی در مورد زن است.

مایۀ افتخار و مباهات است که در تقویم ملی ما سالروز ولادت باسعادت دخت نبی اکرم صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به نام روز مادر و روز زن مزین گشته است. مادر چشمۀ گوارا و زلالی که مایۀ برکت جامعه، قرارگیری آن در مسیر درست زندگی و موجب هدایت و سعادت فرزندان امروز و آینده آن است. از برکت وجود مادران است که خانواده گرما و روشنی می‌گیرد و خیر و خوبی به دل اجتماع سرریز می‌شود. 

اینجانب ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسب فرارسیدن سالروز ولادت حضرت صدیقه کبری سلام‌الله علیها، این عید خجسته را خدمت تمامی ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت، بویژه اساتید، کارمندان و دانشجویان خانم و خواهران شاغل در خانواده بزرگ دانشگاه کاشان، که نقش بی‌بدیل آنها در پیشرفت علم و دانش و ارتقای سطح علمی دانشگاه ستودنی است، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

 با آرزوی سلامتی، سعادت  و توفیق الهی برای تمام عزیزان.

دکتر عباس کتابی

رئیس دانشگاه کاشان


( ۵ )

نظر شما :