20 میلیارد ریال برای طبخ و توزیع غذایی دانشجویان دانشگاه کاشان هزینه شده است

۱۸ مهر ۱۳۹۱ | ۱۱:۳۲ کد : ۲۱۱۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۴۵
معاون دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: هزینه طبخ و توزیع غذای دانشجویی در سال تحصیلی 91-90 در حدود 20 میلیارد ریال بوده است.
 معاون دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: هزینه طبخ و توزیع غذای دانشجویی در سال تحصیلی 91-90 در حدود 20 میلیارد ریال بوده است.

دکتر مهدی شبانی افزود: به طور متوسط برای هر دانشجوی استفاده کننده از سلف های دانشجویی در  سال گذشته شش میلیون ریال هزینه شده است.

وی، با اشاره به اینکه در سال جدید تحصیلی دو پیمانکار مجزا طبخ و توزیع غذای دانشجویی را در دو سلف عادی و تاک انجام می دهند اظهار داشت: در سلف عادی در هر وعده دو نوع غذا با کیفیت معمولی و مطابق با مواد و آنالیز گرمی مورد تایید وزارت علوم ارائه می گردد.

وی، میانگین قیمت ژتون هر پرس غذا در سلف عادی را 4750 ریال ذکر کرد و افزود: در سلف تاک در هر وعده سه نوع غذا با کیفیت بهتر از سلف عادی ارائه می شود و میانگین قیمت ژتون هر پرس غذا در سلف تاک 9880 ریال است.

به گفته وی، همچنین در سلف تاک پنجاه نوع غذا به صورت گردشی در طول هفته ارائه می شود که این تعداد در سلف عادی 25 نوع غذاست.

دکتر شبانی خاطر نشان کرد: در روزهای تعطیل نیز هر وعده نهار سلف تاک دانشگاه کاشان فعال می باشد.

وی، با اشاره به بخش نامه وزارت علوم تحقیقات و فناوری میزان مبلغ ژتون غذای دانشجویان سنواتی غیر مجاز  (کارشناسی و دکترا از ترم 9 به بعد و کارشناسی ارشد از ترم 5 به بعد ) دو برابر دانشجویان معمول است افزود: این نوع دانشجویان می توانند با پرداخت میانگین 9 هزار و 500 و سیزده هزار ریال به ترتیب از سلف عادی یا تاک استفاده نمایند.

معاون دانشجویی دانشگاه کاشان یادآورشد: همچنین برای دانشجویان دانشگاه تغییر نوع سلف از عادی به تاک  و تاک به عادی به صورت هفتگی با در نظر گرفتن محدودیت های فضای سلف ها امکان پذیر شده است.

وی، با اشاره به اینکه در سال جدید تحصیلی نرم افزار رزرو و افزایش اعتبار غذای دانشجویی نیز به طور کامل تغییر پیدا کرده است افزود: دانشجویان می توانند با ورود به سایت self.kashanu.ac.ir رزرو غذا و همچنین افزایش اعتبار خود را به صورت اینترنتی (فقط در دانشگاه) انجام دهند.

شبانی تصریح کرد: با توجه به محدودیت های نرم افزاری تاکنون دسترسی اینترنتی (خارج از دانشگاه) به این نرم افزار ممکن نشده ولی در آینده نزدیک این دسترسی هم ایجاد خواهد شد.

شبانی خاطر نشان کرد: دانشجویان می توانند از طریق پست الکترونیکی daneshjooee@kashanu.ac.ir  نظرات و پیشنهادت خود را به معاون دانشجویی دانشگاه ارسال نمایند.  

 


( ۱ )

نظر شما :