نشست مشترک معاونت پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان و معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کاشان

۰۴ دی ۱۴۰۱ | ۲۲:۵۴ کد : ۲۱۱۳۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۸۹

در راستای همکاری مشترک میان دانشگاه ‌های منطقه کاشان، نشست مشترک معاونت پژوهشی  و ارتباطات علمی  دانشگاه کاشان و معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی یکشنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۱  در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.
معاون پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان هدف از برگزاری این نشست را استفاده بهینه از پتانسیل موجود و ظرفیت‌ها و توانایی های علمی – پژوهشی دو طرف عنوان کرد و افزود: این همکاری مشترک می تواند در حوزه های برگزاری دوره های مشترک، تبادل دانشجو، استاد، اجرای طرح های مشترک، انتشار مجلات، مقاله و کتاب باشد.
دکتر مهدی شبانی در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های پژوهشی انجام شده دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: دو دانشگاه می‌توانند با بهره‌گیری از پتانسیل اعضای هیات علمی، برنامه‌ها و پروژه‌های مشترک تحقیقاتی داشته باشند .
 وی ارتباط با دانشگاه و جامعه را از رویکردها و سیاست های مهم دانشگاه کاشان عنوان کرد و افزود: دانشگاه کاشان آماده همکاری برای انجام طرح های تحقیقاتی کاربردی مشترک برای رفع نیازها و مشکلات جامعه است.
  در پایان، معاونان پژوهشی این دو دانشگاه،  ضمن تاکید بر لزوم عملیاتی کردن اقدامات پیشنهادی، ابراز امیدواری کردند که این جلسات به صورت منظم ادامه پیدا کند.


( ۳ )

نظر شما :