افتتاح و بهره‌برداری از سالن فرهنگی ورزشی ریحانه دانشگاه کاشان

۲۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۵ کد : ۲۱۰۷۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۸۵


با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سالن  فرهنگی ورزشی دانشگاه کاشان  افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
رییس سازمان دانشجویان از این اقدام دانشگاه کاشان که باعث افزایش تحرک، نشاط و تقویت شادابی دانشجویان دختر ساکن خوابگاهها میشود، تقدیر و تمجید کرد.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان گفت: این سالن ورزشی چند منظوره برای استفاده از دانشجویان دختر ساکن در سرای دانشجویی دختران این دانشگاه تکمیل و تجیهز شده است.
محمد رمضانی علوی نصب کف پوش، ضربه گیر و مجهز شدن این سالن به وسایل ورزشی را از جمله اقدمات انجام شده این سالن عنوان کرد و افزود: دراین مجموعه، دستگاههای بدنسازی و ایروبیک تجهیز شده است ورزش های آمادگی جسمانی و ورزش های صبحگاهی هم برای دانشجویان برنامه ریزی شده است.
وی خاطر نشان کرد: در کنار این سالن، مجموعه پیست دوچرخه سواری ساخته و فوتبال دستی نصب شده و زمین روباز به مساحت 200 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان بهسازی شده است.
وی با بیان اینکه برای بهسازی و تجهیز کل این مجموعه حدود ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، اظهار امیدواری کرد: تا با تامین اعتبار مشابه این مجموعه ورزشی برای سرای دانشجویان پسر نیز تکمیل و تجهیز شود.


( ۲ )

نظر شما :