با حضور رئیس امور دانشجویان رقم خورد؛

افتتاح و بهره برداری از سالن غذاخوری جدید دانشجویی دانشگاه کاشان

۲۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۴ کد : ۲۱۰۷۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۰۷

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سالن جدید غذاخوری دانشجویی دانشگاه کاشان  افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم ورئیس سازمان امور دانشجویان در آیین افتتاح این پروژه، فراهم نمودن امور رفاهی دانشجویان را از اولویت‌های سازمان امور دانشجویان عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: نگاه سازمان امور دانشجویان، ایجاد حداکثری امکانات رفاهی است تا بستر لازم برای امور تحصیلی دانشجو فراهم آید و بدون هیچگونه دغدغه ای این عزیزان بتوانند به فعالیت‌های علمی و پژوهشی بپردازند.
مدیر فنی و طرح های عمرانی دانشگاه کاشان گفت: با توجه به اینکه محدودیت فضا عمده ترین مشکل سلف دانشجویی بوده و باعث ازدحام دانشجویان و ایجاد صف های طویل برای تحویل غذا در سلف می شد پروژه توسعه سلف دانشجویی در سال 1398 در دستور کار قرار گرفت که متاسفانه به دلیل عدم اعتبار عملیات اجرایی ساختمان سلف بعد از اجرای فونداسیون و نصب اسکلت متوقف شد.
دکتر جمشید زاده با بیان اینکه در اوایل خرداد سال جاری، ادامه ساخت پروژه توسط مدیریت دانشگاه مورد تاکید قرار گرفت افزود:علی رغم محدودیت های مالی با حمایت های هیات رئیسه دانشگاه و همکاران فنی، ساختمان سلف در پاییز آماده شد.
وی  زیربنای این سالن غذاخوری را  370 متر مربع عنوان کرد و افزود: برای این سالن اعتباری بیش از 30 منیلیارد ریال هزینه شده است.


نظر شما :