ارائه بیش از 50 برنامه فرهنگی و تفریحی برای دانشجویان جدید الورود دانشگاه کاشان

۰۴ مهر ۱۳۹۱ | ۱۵:۰۴ کد : ۲۱۰۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۵۷
مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان گفت: یک هزار و 100 دانشجوی جدیدالورود دانشگاه کاشان، سال تحصیلی جدید را با انواع برنامه های فرهنگی، تفریحی آغاز کردند.

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان گفت: یک هزار و 100 دانشجوی جدیدالورود دانشگاه کاشان، سال تحصیلی جدید را با انواع برنامه های فرهنگی، تفریحی آغاز کردند.

محمد شریف زارعی اظهار داشت: ویژه برنامه دفاع مقدس با حضور سردار یکتا، قوانین آموزشی، اخلاق تعلیم و تربیت، تغذیه تحرک ورزش، جهان رسانه و فراز و نشیب جوانی  در سه روز نخست این هفته برای دانشجویان ارائه شد.

وی، مهارت های تحصیلی، برنامه ریزی و مدیریت زمان، آینده شغلی و مدیریت سرمایه را از برنامه های روز سه شنبه این هفته برشمرد و افزود: این کلاس ها با حضور استادان حوزه و دانشگاه های قم و تهران برگزار می شود.

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان، با اشاره به ارائه این کلاس ها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر، خاطر نشان کرد: این برنامه ها علاوه بر دانشجویان دختر و پسر این دانشگاه برای مجموعه پردیس خواهران این دانشگاه نیز ارائه شده است.

وی یادآورشد: دانشجویان در این هفته همچنین از برنامه های تفریحی کاشان گردی، بازدید از خانه های تاریخی و بازدید از مجموعه باغ پرندگان قمصر برخوردار شدند.

شریف زارعی، ایجاد زمینه هایی برای بهره وری بهتر از فرصت های دوره دانشجویی، ارتقاء نشاط و پویایی در دانشجویان و آمادگی های ورود به زندگی جدید علمی را از اهداف برگزاری این ویژه برنامه های فرهنگی ذکر کرد و افزود: در روز چهارشنبه این هفته نیز برای دانشجویان، دانشکده های این دانشگاه معرفی می شود.


نظر شما :