با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در دانشگاه کاشان انجام شد؛

بهره برداری و شروع عملیات اجرایی ۶ طرح خدماتی آموزشی در دانشگاه کاشان

۲۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۱ کد : ۲۱۰۶۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۷۷

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از 6 طرح خدماتی، آموزشی، ورزشی و رفاهی  در دانشگاه کاشان بهره برداری و عملیات اجرایی آن شروع شد.

مدیر فنی و طرح های عمرانی دانشگاه کاشان، بهره برداری از سالن غذاخوری دانشجویی  را از جمله این طرح ها عنوان کرد و گفت: برای ساخت این سالن غذاخوری دانشجویی با زیربنای 370 متر مربع اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال هزینه شده است.

دکتر جمشیدزاده افزود: بهسازی سالن ورزشی چند منظوره  بانوان ریحانه با زیربنای 450 متر مربع از دیگر طرح هاست که با  نصب کف پوش، ضربه گیر داخل سالن و آماده سازی و تسطیح محوطه بیرونی  این سالن با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 200 میلیون ریال آماده سازی شده است .

وی بهره برداری از مرکز آزفا" مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان " را از دیگر طرح ها عنوان کرد و اظهار داشت: این مرکز با دو کلاس با زیربنای 200 متر مربع و با اعتباری بیش از یک میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی عملیات ساخت پروژه مرکز مشاوره و درمانگاه دانشگاه را از دیگر طرح ها ذکر و خاطر نشان کرد: این طرح نیز از محل کمک های خیرین و اعتبارات ملی سفت کاری آن با اعتباری در حدود 20 میلیارد ریال انجام شده است که برای تکمیل این طرح به 70 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیر فنی و طرح های عمرانی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: در راستای جوان سازی جمعیت، کلنگ احداث خوابگاه متاهلین دانشگاه نیز با زیربنای یک هزار و 100 متر مربع و با 19 واحد  به زمین زده شد که این ساختمان با اعتباری بالغ بر130 میلیارد ریال به صورت مشارکت خیرین و دانشگاه ساخته می شود.

تجدید میثاق با شهدای گمنام دانشگاه،شرکت در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه آموزشی و نشست با اعضای هیئت رئیسه از دیگر برنامه های سفر یکروزه معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشحویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه کاشان بود. 


( ۲ )

نظر شما :