مسجد دانشگاه کاشان با تابلوهای القاب امام رضا(ع) مزین شد

۰۴ مهر ۱۳۹۱ | ۱۲:۱۶ کد : ۲۱۰۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۵۳
به مناسبت دهه کرامت و میلاد ثامن الحجج (ع)، به همت مدیریت ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان، مسیر ورودی مسجد این دانشگاه با القاب و اسامی مطهر امام رضا (ع) مزین شد.

به مناسبت دهه کرامت و میلاد ثامن الحجج (ع)، به همت مدیریت ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان، مسیر ورودی مسجد این دانشگاه با القاب و اسامی مطهر امام رضا (ع) مزین شد.

مدیر ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان،هدف از این اقدام را گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (ع) و امام رضا(ع) ذکر کرد و گفت: القاب مطهر امام رضا (ع) در تابلوهایی چوبی، با هنرمندی دانشجوی رشته صنایع دستی این دانشگاه طراحی و ساخته شده است.

مریم هاشمی اظهار داشت: این دانشجو، الفاظ و القابی همچون یا امام رضا(ع)، یا ضامن آهو، یا ثامن الحجج، یا شمس الشموس، یا غریب الغربا، نور الهدی و غیره را با هنرمندی خاص و زیبا حک کرده است. 

وی خاطر نشان کرد: دهه کرامت بهترین فرصت برای انتقال معارف اهل بیت (ع) به جوانان و آشنایی آنها با سیره و روش زندگانی امامان معصوم است.

          وی افزود: فراگیری این معارف در دهه کرامت ویژگیهای منحصر به فردی دارد و این دهه فرصتی ناب برای تبیین فرهنگ دینی است.

مدیر ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان، این دهه را غنی‌ترین فرصت برای تبیین امامت و ولایت و ایجاد فضای مناسب و لطیف برای تامین نیازهای روح افراد جامعه برشمرد و گفت: حضرت معصومه(س) همواره باید به عنوان الگوی زنان مسلمان مد نظر قرار گیرند.

 


نظر شما :