دانش آموزان ممتاز کارکنان دانشگاه کاشان تجلیل شدند

۲۸ شهریور ۱۳۹۱ | ۱۶:۲۴ کد : ۲۱۰۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۰۸
مراسم تجلیل بیش از 300 نفر ازدانش آموزان ممتاز فرزندان کارکنان دانشگاه کاشان، همراه با تجلیل از رتبه نخست کنکور سراسری ریاضی، طی مراسمی با حضور مجری سرشناس برنامه های کودک تلویزیون «عمو قناد» در تالار فیض این دانشگاه برگزار شد.
 مراسم تجلیل بیش از 300 نفر ازدانش آموزان ممتاز فرزندان کارکنان دانشگاه کاشان، همراه با تجلیل از رتبه نخست کنکور سراسری ریاضی، طی مراسمی با حضور مجری سرشناس برنامه های کودک تلویزیون «عمو قناد» در تالار فیض این دانشگاه برگزار شد.

رییس دانشگاه کاشان، در این مراسم با قدردانی از تلاش دانش آموزان کارکنان دانشگاه برای کسب معدل و رتبه های برتر گفت: نخبگان هر کشور سرمایه های ارزنده آن کشور هستند که بایستی با شناختن شایستگی ها و وظایف خود، بتوانند از سرمایه ای که خدواند در اختیار آنها قرار داده به بهترین نحو استفاده نمایند.

دکتر عباس کتابی، موفقیت های علمی دانش آموزان را مرهون همت خانواده های آنها دانست و افزود: این تلاش های علمی دانش آموزان برای موفقیت ها و کسب مدارج بالاتر بایستی ادامه داشته باشد.

وی، با بیان اینکه موفقیت ها و تلاش های جوانان در تولیدات علم و فناوری، از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است اظهار داشت: حرکت علمی و پژوهشی کشور، تلاش برای تبدیل علم به فناوری و استفاده از علوم گوناگون حرکتی ارزشمند و افتخارآمیز است.

وی، به کسب رتبه 18 دانشگاه کاشان در بین 100 دانشگاه کشور اشاره کرد و افزود: با همکاری کارکنان و تلاش دانش آموزان و دانشجویان می توان به اهداف سند چشم انداز و به پنج دانشگاه برتر کشور دست یافت.

دکتر کتابی، با اشاره به سابقه درخشان فرهنگی شهرستان کاشان، یادآورشد: جوانان این شهرستان بایستی با جهاد علمی از پتانسیل های موجود این دانشگاه برای رفع نیازهای جامعه و توسعه کشور استفاده کنند.

استاد روانشناس دانشگاه کاشان نیز در این مراسم، خوب درس خواندن را رمز موفقیت دانش آموزان و دانشجویان بیان داشت و گفت: دانش آموزان و دانشجویان برای موفقیت در تحصیل، بایستی رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

دکتر فریبرز صدیق ارفعی، نقش خانواده ها را در موفقیت تحصیلی دانش آموزان مهم دانست و افزود: خانواده ها باید به عواطف، احساسات و هیجانات فرزندان خود توجه داشته باشند.

وی، مهارت خودآگاهی را لازمه پیشرفت دانش آموزان و دانشجویان ذکر کرد و اظهار داشت: بایستی خانواده ها نقاط قوت، استعدادها و خلاقیت های فرزندان خود را بشناسند و آنها را مورد تشویق قرار دهند.

این استاد روانشناس تاکید کرد: تنها راه موفقیت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان همراهی و همدلی خانواده ها با فرزندان است.

این مراسم همراه با برنامه های متنوع و اهداء جوایز با همکاری اداره رفاه کارکنان و روابط عمومی دانشگاه کاشان برگزار شد.

در این مراسم از "محمد استاد محمدی" رتبه نخست کنکور سراسری رشته ریاضی قدردانی شد.                  

 


نظر شما :