بازدید دانشجویان دانشگاه کاشان از شرکت باریج اسانس

۱۱ آذر ۱۴۰۱ | ۲۲:۴۹ کد : ۲۰۹۹۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۹۲

تعدادی از دانشجویان ارشد و دکتری  فیتوشیمی و نانو شیمی دانشگاه کاشان به همت مدیریت ارتباط با صنعت دانشگاه در روز چهارشنبه نهم آذرماه از شرکت باریج اسانس بازدید کردند.

در این بازدید که به منظور آشنایی بیشتر دانشجوان با محیط های صنعتی صورت گرفت، بازدید از بخش های متفاوت شرکت انجام پذیرفت.

 در ابتدا مدیریت بخش تحقیقات باریج دکتر معمارزاده در خصوص مراحل تولید محصولات، محصولات تولیدی شرکت، برخی نیازمندی های موجود و همچنین تمایل شرکت به استفاده از اساتید و دانشجویان علاقمند در حوزه تولید در شرکت باریج اسانس توضیحاتی ارائه کرد.

 در ادامه دکتر حسینی در بخش کشاورزی به نحوه عصاره گیری، گیاهان قابل کشت و تفاوت برخی گیاهان با گیاهان عرضه شده در بازار سخن اشاره کرد.

 در بخش تولید با راهنمایی مهندس عبایی، از نحوه تولید کپسول های نرم، تولید قرص ها، بسته بندی و... به دانشجویان توضیحاتی داده شد.

 همچنین بازدید از سالن تولید جدید که به تازگی با استفاده از به روزترین امکانات دنیا ساخته شده انجام گرفت.

 در انتها با حضور دانشجویان در آزمایشگاه فرمولاسیون توضیحاتی در خصوص آخرین مراحل تولید بیان شد.

 با توجه به لزوم حضور دانشجویان در صنعت و تاکید بر ارتباط دانشگاه با صنایع در خصوص رفع نیازمندی های موجود، در چهارشنبه های ارتباط با صنعت، بازدیدهایی از این قبیل تکرار خواهد شد تا ان شالله گامی در جهت پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان ایران باشد.


( ۱ )

نظر شما :