در راستای ارتباط دانشگاه با صنعت صورت گرفت؛

حضور هیات مدیره شرکت فولاد غرب آسیا در دانشگاه کاشان

۰۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۱ کد : ۲۰۹۵۹ اخبار دانشگاه دستاورد و افتخارات دانشگاه
تعداد بازدید:۹۶۹

اعضای هیات مدیره شرکت فولاد غرب آسیا صبح روز جهارشنبه دوم آذرماه 1401 از دانشگاه کاشان بازدید و نشستی را با رئیس، مدیران و اساتید این دانشگاه داشتند.

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه کاشان هدف از این نشست را ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه با صنعت و هم اندیشی و تبادلات علمی برای  رفع نیازهای صنعت عنوان کرد و افزود: سعی بر این است تا فاصله‌ای که امروزه بین ظرفیت‌های علمی کشور با نیازهای بخش صنعت مشاهده می‌گردد  با تعامل و همکاری بیشتر صنایع و مراکز علمی و دانشگاهی برطرف شود.

شرکت فولاد غرب آسیا هم در این نشست ضمن ارائه لیست نیازمندی‌های فناورانه خود، همکاری همه جانبه دانشگاه و شرکت های دانش بنیان را خواستار شد.

شرکت فولاد غرب آسیا به اهتمام سرمایه‌گذاران خصوصی و با تکیه بر تجربه‌ی مدیران ارشد فولاد مبارکه در سال 1383 برای اجراء پروژه نورد ورق سرد به ظرفیت 550،000 تن در سال با ضخامت نهایی 0,18 تا 3 میلیمتر، عرض 600 تا 1700 میلیمتر و وزن هر کلاف 6 تا 30 تن با استانداردهای بین‌المللی در استان قم، 30 کیلومتری شهرستان دلیجان تاسیس شد.

عمده‌ی محصولات این پروژه در صنایع خودروسازی، لوازم خانگی، پوشش ساختمان‌ها، ورق‌های رنگی، ورق‌های گالوانیزه، قوطی‌سازی برای صنایع بسته‌بندی مانند رنگ روغن‌های صنعتی، کنسروسازی و غیره مصرف می‌شود.


نظر شما :