آمادگی همکاری گروه خودروسازی سایپا با دانشگاه کاشان

۲۶ آبان ۱۴۰۱ | ۲۰:۱۵ کد : ۲۰۹۲۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۳۱

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از آمادگی  همکاری  مجموعه خودروسازی سایپا با دانشگاه کاشان خبر داد.
مهندس محمد علی تیموری در دانشگاه کاشان حمایت و جهت‌دهی به فعالیت‌های مشترک فناورانه و ایجاد تعاملات دوسویه بین دانشگاه کاشان و شرکت سایپا مورد تاکید قرار داد و افزود: با همکاری با دانشگاه از یکطرف منجر به پیشرفت وارتقاء صنعت خودروسازی و  از طرفی منجر به پروش نیروی متخصص و ماهر تیم سازی و ایجاد شرکت‌های زایشی فعال در این صنعت می شود.
وی با اشاره با بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان افزود: با بازدیدی که  مدیران سایپا  از مجموعه پارک علم و فناوری داشتیم بسیار کارهای ارزشمند و محصولات مرتبط با خودروسازی در پارک علم و فناوری انجام شده است که سعی داریم با انعقاد قرارداد در گروه سایپا این محصولات و ایده ها را تبدیل به تجاری سازی کنیم.
مهندس تیموری سیستم های تصفیه هوای فناورانه تولید در دانشگاه کاشان را برای سالن های صنعتی و رنگ و بدنه سازی ودیگر سالن ها بسیار کاربردی و حایز اهمیت دانست و اظهار داشت: امید است که با قرارداد با این مجموعه بتوانیم کارایی اثر بخشی و تامین امنیت و سلامت نیروی انسانی  مجموعه سایپا را فراهم نمائیم.
وی عایق ضد حریق و صدا را از دیگر محصولات فناورانه و کاربردی دانشگاه کاشان عنوان کرد و  افزود: این محصول  نیز برای نصب در خودرو شاهین بسیار کاربرد دارد و نسبت به آن محصولی که در شرکت سایپا مصرف می شود به لحاظ مصرف مواد کاهش پیدا کرده است.
وی خاطر نشان کرد:  اگر این نمونه ها در فرایند تست قرار گیرد و تایید شود این محصول را به تولید انبوه می رسانیم.
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از ایجاد مرکز لنت خودرو در کاشان خبر داد و افزود: با توانمندی‌های افراد متخصص دانشگاه کاشان می توان این مرکز را در دانشگاه ایجاد و راه اندازی کرد تا بتوان مشکل اشتغال دانشجوبان این دانشگاه را نیز برطرف کرد.
مهندس تیموری از بهره برداری ساینا اتوماتیک در آذرماه امسال خبر داد و افزود: در بهمن ماه امسال نیز تاکسی های سی ان جی به مجموعه خودرو ها اضافه خواهد شد.
وی به انعقاد تفاهم نامه فی مابین دانشگاه کاشان و صنعت سایپا اشاره کرد با امضاء این تفاهم نامه سعی می شود موضوعات صنعت را بتوانیم از دانشگاه درخواست کنیم که بعد از این تفاهم نامه در تربیت مدیران آینده سایپا کاشان نقش بسزایی خواهد داشت.
وی خاطر نشان کرد: نیروی انسانی این مجموعه سعی می شود از افراد متخصص و بومی  و دانشگاهی این منطقه استفاده شود.
وی به طرح مدیران آینده اشاره و خاطر نشان کرد: با این طرح سایپا سعی دارد تا افرادی که در این مجموعه حدود سه تا چهار سال  مشغول به فعالیت هستند و کسانی که شرایط مدیر شدن و مدیرعاملی را دارند  پس از ارزیابی  در دانشگاه آموزش های کاربردی مدیریتی می بینند و امید است با تجمیع آن تخصصی که دارند  در آینده ، مدیران توانمندی شوند.


( ۲ )

نظر شما :