گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه کاشان برگزار شد

۲۵ شهریور ۱۳۹۱ | ۱۴:۱۶ کد : ۲۰۸۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۶۳
گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه کاشان، با شرکت بیش از 300 نفر از فارغ التحصیلان این دانشگاه همراه با خانواده هایشان برگزار شد.
 گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه کاشان، با شرکت بیش از 300 نفر از فارغ التحصیلان این دانشگاه همراه با خانواده هایشان برگزار شد.

رییس دانشگاه کاشان دراین مراسم، فارغ التحصیلان دانشگاهی را سرمایه های آینده کشور دانست و گفت: لزوم تقویت روحی و معنوی دانش آموختگان و ضرورت آشنایی آنها با این دانشگاه  از جمله اهداف برگزاری این گردهمایی است.

دکتر عباس کتابی افزود: اولویت بخشی به تقویت بینش و آگاهی دانش آموختگان و فراهم کردن بستری در جهت ارتباط بیشتر آنها با یکدیگر از دیگر اهداف این گردهمایی است.

وی با اشاره به سند چشم انداز 1404 دانشگاه کاشان ابراز امیدواری کرد تا دانش آموختگان بتوانند با ارتباط و تعامل هرچه بیشتر با دانشگاه، در راستای توسعه و رسیدن این دانشگاه جزء پنج دانشگاه برتر کشور گام بردارند.

رییس دانشگاه کاشان، ایجاد کانون دانش آموختگان را برای ارتباط هرچه بیشتر فارغ التحصیلان با یکدیگر لازم دانست و اظهار داشت:  با ایجاد این کانون، دانش آموختگان می توانند از  آخرین تحولات در ارتباط با توسعه و برگزاری دوره های آموزشی این دانشگاه اطلاع یابند. 

برگزاری میزگردی با حضور دکتر شجری عضو هیات علمی ادبیات فارسی، دکتر عباس لقمان عضوهیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک و دکتر حسن خاتمی عضو هیات علمی دانشکده معماری و هنر گروه فرش و اجرای موسیقی سنتی و تریبون آزاد از جمله برنامه های این گردهمایی بود.

 


نظر شما :