چهارمین کنگره بین المللی نانو در دانشگاه کاشان پایان یافت

۲۱ شهریور ۱۳۹۱ | ۱۴:۱۱ کد : ۲۰۸۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۵۰
چهارمین کنگره بین المللی نانو در دانشگاه کاشان پایان یافت
 چهارمین کنگره بین المللی نانو با انتخاب برترین های فناوری نانو با حضور جمعی از محققان و دانشجویان در تالار آزادی دانشگاه کاشان پایان یافت.

دبیر اجرایی این کنگره با قدردانی از تمامی عوامل برگزاری این کنگره گفت: شرکت نزدیک به یک هزار پژوهشگر و محقق علم فناوری نانو از دانشگاه های مختلف داخل و خارج از کشور، نشان از اهمیت این علم است.

دکتر مصطفی زاهدی فرد، روند علم و تکنولوژی فناوری نانو در ایران را روبه رشد دانست و افزود: مقوله نانو فناوری علیرغم نوپا بودن آن توجه بسیاری از پژوهشگران، برنامه ریزان و حتی سیاست گزاران کشورهای پیشرفته و در حال توسعه را به خود جلب کرده است.

وی اظهار داشت: اهمیت ویژه نانو فناوری به دلیل نقش آفرینی و اثر گذاری گسترده آن در پهنه وسیعی از زندگی بشر است که شامل پزشکی، دارو سازی، محیط زیست، کشاورزی، صنعت، حمل و نقل، علوم فضایی و بسیاری زمینه های دیگر می شود.

رییس پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان ابراز امیدواری کرد: تا برگزاری این کنگره ها و رقابت های علمی بتواند زمینه پشتکار محققان و دانشجویان جوان را برای توسعه و پیشرفت علم فناوری نانو فراهم آورد.

در این کنگره دکتر مسعود صلواتی نیاسر از دانشگاه کاشان، دکتر محمدرضا گنجعلی از دانشگاه تهران، دکتر پرویز نوروزی از دانشگاه تهران، دکتر بابک کریمی از تحصیلات تکمیلی زنجان و دکتر فرنوش فریدبد از دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان دانشمندان پراستناد از طرف انجمن فناوری ایران انتخاب و با اهدا لوح و هدایا تقدیر شدند.

در این مراسم همچنین از فعالان علمی عضو انجمن دبیران همایش های فناوری نانو و مقالات برگزیده  چهارمین کنگره بین المللی فناوری نانو تقدیر شد.

این کنگره از هیجدهم تا بیستم شهریورماه با همکاری انجمن فناوری نانو ایران در دانشگاه کاشان ادامه داشت.

پنجمین کنگره بین المللی علوم و فناوری نانو در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران برگزار می شود.  


نظر شما :