نشست تدوین تقویم فرهنگی دانشگاه کاشان

۰۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۹ کد : ۲۰۷۸۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۲۸

نشست تدوین تقویم فرهنگی دانشگاه کاشان با حضور رئیس دانشگاه و کانون های فرهنگی هنری و انجمن های علمی و تشکل های اسلامی در پژوهشکده اسانس های طبیعی قمصر برگزار شد.

این نشست که با حضور 70 نفر از دانشجویان کانون ها و انجمن ها و تشکل های دانشگاه در راستای هدفمند شدن برنامه‌های فرهنگی تهیه و تدوین برگزار شد، برنامه های فرهنگی هنری در طول یک ترم ارائه شد.

در این نشست مهندس سیدی پژوهشگر حوزه فرهنگ و عضو شورای  تدوین برنامه 5 ساله معاونت فرهنگی وزارت علوم مباحثی پیرامون شناخت درست مسیر فرهنگی مطالبی ارائه کرد.

رئیس دانشگاه کاشان هم در این نشست بر اهمیت فرهنگ و ارتقاء سطح فرهنگی دانشجویان در دانشگاه تاکید کرد و افزود: دانشجویان به عنوان فرهیختگان جامعه جایگاه ویژه ای در میان اعضای جامعه دارند بنابراین می‌توان انتظار داشت که تشکل های دانشجویی و از جمله کانون‌های فرهنگی دانشجویی عمده ترین منابع تولید و تقویت سرمایه اجتماعی دانشجویان باشند.

دکتر عباس کتابی برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی همچون برگزاری دوره های آموزشی، همایش‌ها، جشنواره‌ها و اردوها را از کانون‌ها وانجمن‌ها و تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه خواستار شد و افزود: برنامه‌های فرهنگی باید روحیه امید نشاط و شادابی را در بین دانشجویان ارتقاء بخشد.

جلسه پرسش و پاسخ و پایان بخش این برنامه‌ها بود.


( ۳ )

نظر شما :