گشایش نمایشگاه معرفی فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی دانشگاه کاشان

۲۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۶ کد : ۲۰۷۵۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۸۵

با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان و معاون و مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، نمایشگاه معرفی دستاوردهای تشکل های دانشجویی دانشگاه کاشان گشایش یافت.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کاشان هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی و آشنایی دانشجویان با فعالیت ها و دستاوردهای تشکل های دانشجویی عنوان کرد و افزود: ما باید نشان دهیم که سکان اصلی دانشگاه به دست نیروهای ارزشی است.

دکتر جواد صفایی قمی افزود: در این نمایشگاه تشکل‌های انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، حوزه بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان و مجمع دانشجویی عدالتخواه آخرین فعالیت های جهادی خود را ارائه داده اند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان  نیز با قدردانی از برگزارکنندگان این نمایشگاه گفت: برگزاری این نمایشگاه ها تاثیر به سزایی در تقویت انگیزه و ایجاد روحیه امید و نشاط در بین دانشجویان دارد.

حجت الاسلام خسروی اتحاد و همدلی را در پیشبرد امور لازم دانست و افزود: یکی از چیزهایی که در ارتقاء فرهنگی بسیار موثر است اتحاد و همدلی بین تشکل های فرهنگی است که با اتحاد و برنامه ریزی و مدیریت می توانند برنامه های خود را به پیش ببرند.

این نمایشگاه به مدت یک هفته روبروی سلف دانشجویی برای بازدید علاقمندان دایر است.


( ۱ )

نظر شما :