مراسم تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه کاشان برگزار شد

۲۳ مهر ۱۴۰۱ | ۲۳:۲۶ کد : ۲۰۷۴۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۲۰

همزمان با سالروز میلاد حضرت پیامبراکرم صل الله علیه و آله و سلم و امام جعفر صادق علیه السلام کارمندان نمونه و بازنشستگان دانشگاه کاشان تجلیل شدند.
رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم با تبریک میلاد فرخنده پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)،  از تلاش و کوشش مجموعه کارکنان این دانشگاه در رشد و تعالی دانشگاه قدردانی کرد و گفت: در صورتی یک مدیر موفق است که از ظرفیت نیروی انسانی و مشارکت همه مجموعه استفاده کند.
دکتر عباس کتابی  دانشگاه را به مانند خانواده بزرگ دانست و افزود: زمانی این خانواده موفق خواهد بود که همه قسمت ها و کارکنان با هم همکاری و تعامل داشته باشند.
وی با ارائه گزارشی از وضعیت مالی دانشگاه گفت: امسال سعی کردیم بخشی از معوقات و بدهی هایی که از دوره قبل مدیریت بر جای مانده بود پرداخت کنیم.
وی اخذ مجوز ۴ دانشکده دانشگاه را از دیگر اقدامات عنوان کردو افزود:با پیگیری های انجام شده  در نخستین جلسه هیات امنا امسال توانستیم مجوز ۴ دانشکده فیزیک، ریاضی،  برق و کامپیوتر  و .مهندسی مکانیک را اخذ کنیم.
 رئیس دانشگاه کاشان ایجاد دانشکده مدیریت مالی و کار آفرینی و مستقل شدن پارک علم و فناوری را از دیگر فعالیت های انجام شده ذکر کرد و اظهار داشت: با توجه به شعار سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" و  از آنجا که حدود ۴۰ درصد از بیکاران جامعه  فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند، ایجاد پارک علم و فناوری کمک شایان توجهی به اشتغال و کار آفرینی دانشجویان است.
دکتر کتابی  خارج شدن دانشگاه کاشان از لیست سیاه عراق را از دیگر اقدامات انجام شده طی یکسال مدیریت جدید دانشگاه عنوان کرد و اظهار داشت:  از آنجا که از سال ۹۵ دانشگاه کاشان در لیست سیاه کشور عراق گرفته بود، خوشبختانه با پیگیری های انجام شده دانشگاه کاشان از لیست سیاه عراق خارج و با برنامه ریزی انجام شده مجوز پذیرش ۲۰۰ دانشجوی عراقی به دانشگاه کاشان اخذ شد.
رئیس دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: ایجاد مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان هم از دیگر اقدامات مثبتی بود که در روز های اخیر مجوز ایجاد این مرکز اخذ شد که این مرکز در مراودات علمی بین المللی و جذب دانشجویان عراقی بسیار حائز اهمیت است.
دکتر کتابی از ایجاد شورای رفاهی کارکنان دانشگاه خبر داد و افزود: این شورا متشکل  از اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه جهت امور رفاهی کارکنان دانشگاه هفته های آینده ایجاد می شود.
وی رشد ۴۰ درصدی بودجه دانشگاه  در سال ۱۴۰۱ را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و گفت: با پیگیری های انجام شده  در سال قبل  ۱۰۵ درصد بودجه دانشگاه تخصیص و محقق شد.
دکتر کتابی توجه به کیفی گرایی به جای کمی گرایی را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: دانشگاه یک محیط موثر و تاثیرگذار در جامعه است و بایستی با همدلی و تعامل با یکدیگر   در ارتقا  و رفع مشکلات دانشگاه تلاش نماییم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان نیز در این مراسم با تبریک ایام میلاد حضرت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، لازمه انسان موفق را امید عنوان کرد و گفت: یکی از چیزهایی که ما خیلی  در زندگی برای پیشبرد امور  به آن نیاز داریم، امید است.

حجت الاسلام والمسلمین خسروی با بیان اینکه امید محرکه انسان است، خاطر نشان کرد: امید رابطه مستقیمی با موفقیت و کارایی انسان دارد و انسانهایی  زود خسته می شوند که در زندگی نا امید باشند.

وی شهید چمران را نمونه ای از انسان با امید وموفق در زندگی عنوان کرد و افزود: انسانی که به رحمت و فضل خدا امید دارد یک لحظه نا امید نیست.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان یکی از راه های امید را  متصل شدن به خداوند باریتعالی عنوان کرد و گفت: ما اگر بخواهیم زندگی کنیم باید حتما امید داشته باشیم.

حجت الاسلام خسروی در بخشی دیگر از سخنانش با تبریک به کارمندان نمونه این دانشگاه گفت: کارمند نظام اسلامی باید با انگیزه الهی کار کند تا کشور اسلامی به عنوان الگو برای همه جهانیان باشد.

در این آئین از بازنشستگان،  مدیران و کارمندان نمونه دانشگاه تجلیل شد.

لیست اسامی کارمندان محترم بازنشسته دانشگاه کاشان


 


لینک دانلود فایل

( ۸ )

نظر شما :