دیدار دانشگاهیان دانشگاه کاشان با آزادگان

۱۲ مهر ۱۳۹۱ | ۱۶:۲۸ کد : ۲۰۷۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۲۱
دیدار دانشگاهیان دانشگاه کاشان با آزادگان
 به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، رییس، مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی دیگر از کارکنان دانشگاه کاشان از آزادگان دوران جنگ تحمیلی شاغل در این دانشگاه دیدار کردند.

رییس دانشگاه کاشان، دراین دیدار حضور آزاگان و ایثارگران در این دانشگاه را مایه مباهات و افتخار دانست و گفت: آزادگان مهمترین الگوی صبر، ایثار، استقامت و پایداری هستند.

دکتر عباس کتابی، به سختی های آزادگان در دوران اسارت اشاره کرد و افزود: اگر تحمل درد و رنج آزادگان و ایثارگران نبود ما امروز نمی توانستیم با انواع فشارها و تهدیدها مقابله کنیم.

وی، آزادگان را سرمایه معنوی نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: ما اگر بتوانیم آن روحیه ای که  در جبهه حاکم بود حالا حفظ کنیم خواهیم توانست در مقابل همه توطئه های دشمنان پیروز و سربلند باشیم.

رییس دانشگاه کاشان، جمع آوری و گردآوری خاطرات دوران اسارت را به آزادگان توصیه کرد و یادآورشد: این آثار برای تاثیر پذیری جوانان با فرهنگ جبهه و شهادت  نیاز است.

در این دیدار، آزادگان علی اکبر نوروزی، حسین حسنی و محمدرضا منزوی نیز به بیان خاطرات دوران آن دوران و مسایل و مشکلات خود پرداختند.


نظر شما :