مراسم تجلیل از دانشجویان ممتاز مبتکر و نوآور بسیجی شاهد و ایثارگر

۱۸ آذر ۱۳۹۱ | ۱۳:۵۶ کد : ۲۰۶۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۲۹
دانشجویان نمونه بسیجی در جشنواره تجلیل از دانشجویان ممتاز مبتکر و نوآور بسیجی شاهد و ایثارگر شهرستان کاشان معرفی شدند.
 

دانشجویان نمونه بسیجی دانشگاه کاشان در جشنواره تجلیل از دانشجویان ممتاز مبتکر و نوآور بسیجی شاهد و ایثارگر  شهرستان کاشان  با موضوع علم تا عمل معرفی شدند.

یکی از اساتید حوزه و دانشگاه، در جمع این نخبگان گفت: خود شناسی، خداشناسی، وظیفه شناسی و آسیب‌شناسی چهار مشخصه علم حقیقی است.

حجت‌الاسلام ناصر رفیعی، با اشاره به ویژگی‌های علم حقیقی افزود: بایستی علمی آموخت که موجب تقویت روحیه تواضع، اخلاص، زهد و تقوا شود.

در ادامه مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کاشان، هدف از تجلیل نخبگان بسیجی را تقویت بنیه علمی و ایجاد تفکر بسیجی در دانشجویان و اندیشه بسیجی در سطح جامعه ذکر کرد.

اصغر صدوقی اظهار داشت: با تجلیل از برگزیدگان بسیجی گامی دیگر در راستای تشویق و ایجاد زمینه فعالیت برای سایر دانشجویان نیز برداشته می‌شود.

در پایان این جشنواره پروفسورجواد صفایی به عنوان استاد نمونه و دکتر محمد شریف زارعی، به عنوان دانشجوی برتر و  نواب همتیان، حمید رضا بزرگر، سعید امیر و فاطمه ترنجی پور و تعداد دیگری از دانشجویان به عنوان دانشجویا ن نخبه بسیجی دانشگاه کاشان همراه با دیگر دانشجویان نخبه و مبتکر بسیجی شهرستان، با حضور روسای دانشگاه‌ها و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج تجلیل شدند.

گفتنی است این دانشجویان در زمینه ارائه مقالات و ابتکارات دارای رتبه‌های برترعلمی بودند.


نظر شما :