دانشگاه کاشان آمادگی جذب نخبگان را دارد

۲۵ آذر ۱۳۹۱ | ۱۲:۲۷ کد : ۲۰۵۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۶۲
رییس دانشگاه کاشان گفت: این دانشگاه آمادگی جذب نیروهای مستعد و نخبه را دارد.
 رییس دانشگاه کاشان گفت: این دانشگاه آمادگی جذب نیروهای مستعد و نخبه را دارد.

دکتر عباس کتابی، در همایش نخبگان شهرستان کاشان در تالار آزادی این دانشگاه، با اشاره به اینکه در این منطقه از نیروهای نخبه و جوان به خوبی استفاده نشده است اظهار داشت: دانشگاه کاشان برای جذب نیروی انسانی مستعد و توانمند بومی به عنوان هیئت علمی این دانشگاه آمادگی دارد.

وی، مدیریت علمی با استفاده از نیروهای نخبه را سبب ارتقاء سطح فرهنگی و رفع مشکلات جامعه دانست و افزود: این دانشگاه آمادگی استفاده از فارغ‌التحصیلان نخبه این منطقه به عنوان پژوهشگر در مراکز و پژوهشکده‌های علمی دانشگاه کاشان را دارد.

رییس دانشگاه کاشان، پژوهش‌های کاربردی را در راستای توسعه اقتصادی و تولید ملی ضروری دانست و خاطر نشان کرد: نیروهای نخبه و جوان بایستی با ارتباط صنعت، ایده‌ها و خلاقیت‌های خود را با توجه به پتانسیل‌ها و نیازهای منطقه بکارگیرند.

وی، به  کسب رتبه ششم قبولی دانشجویان این دانشگاه در دوره‌های تحصیلات تکمیلی اشاره کرد و افزود: کسب این رتبه و دیگر موفقیت‌های علمی نشان از همت، تلاش و بالا بودن استعدادهای جوانان این منطقه است.

دکتر کتابی خاطر نشان کرد: نیروی انسانی مهمترین سرمایه خدادادی کشور است که باید حداکثر بهره‌برداری از این ثروت برای تعالی و پیشرفت کشور صورت گیرد.

دبیر اجرایی نخستین گردهمایی علمی دانش آموختگان استعدادهای درخشان هدف از برگزاری این مراسم را شناسایی استعدادهای علمی و گسترش ارتباطات علمی-تخصصی اعضای انجمن دانش‌آموختگان استعدادهای درخشان در حوزه‌های مختلف علم و فناوری ذکر کرد.

رضا رسول‌زاده اظهار داشت: در سالی که از جانب رهبر معظم انقلاب به تولید ملی حمایت از کارو سرمایه ایرانی نامگذاری شده است افزود: تحقق توسعه و پیشرفت میهن اسلامی بر دوش فرزندان جوان و جهادگر جبهه‌های علم و عمل استوار است.

این گردهمایی با همکاری کارگروه مشاوران دفتر نماینده شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.


نظر شما :