معاون وزیر علوم: خیرین پیشگامان عرصه جهاد علمی هستند

۱۶ شهریور ۱۳۹۱ | ۲۱:۱۵ کد : ۲۰۴۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۶۸
معاون حقوقی وزارت علوم تحقیقات وفناوری گفت: خیرین پیشگامان عرصه جهاد علمی و عرصه علم و فناوری هستند.

معاون حقوقی وزارت علوم، تحقیقات وفناوری گفت: خیرین پیشگامان عرصه جهاد علمی و عرصه علم و فناوری هستند.

دکتر سید جواد ساداتی نژاد در مراسم کلنگ زنی طرح های آموزشی دانشکده فنی فدک و شهید رجایی کاشان  با قدردانی از تلاش و حضور خیرین در توسعه آموزش عالی اظهار داشت: مردمی کردن کارها برای توسعه علمی کشور ضرورت دارد.

وی، دانشگاه را محل خدمت به مردم و تربیت نیروی انسانی کارآمد ذکر کرد و افزود: اگر دانشگاه وجود نداشته باشد مدیریت جامعه دچار خلل می شود .

دبیر کمیته خیرین وزارت علوم تحقیقات و فناوری، با اشاره به اینکه قدرت جهان، امروز مدیون علم است اظهار داشت: در جامه امروزی هر کس علم دارد قدرت دارد.

وی ، دعوای امروز جهان و استکبار را  در عرصه علم و فناوری دانست و خاطر نشان کرد: توسعه علمی ایران امروز موجب شده که کشورهای غربی و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف مانع تلاش های علمی جوانان کشور ما شوند.

دکتر ساداتی نژاد یادآورشد: توسعه مراکز آموزشی و فنی و حرفه ای و تربیت جوانان متخصص در رشته های مختلف و با تولیدات ملی مهمترین راهکار برای مقابله با توطئه های دشمنان است.

معاون حقوقی امر مجلس وزارت علوم تحقیقات و فناوری اظهار داشت: حضور خیرین، جدای از اینکه زیر ساخت های آموزش عالی را فراهم می کند انگیزه و شوق جوانان را برای ارتقاء و پیشرفت های علمی نیز دو چندان می سازد.  


نظر شما :