شرکت‌های دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان گوهرهای ناشناخته برای رونق اقتصادی است

شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری یک به یک میزبان نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان شدند.
۲۵ تیر ۱۴۰۱ | ۲۳:۴۲ کد : ۲۰۳۵۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۹۰

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان گوهرهای ناشناخته ای برای رونق اقتصادی و تحقق شعار سال هستند.

حجت الاسلام والمسلمین  سیدسعید حسینی در بازدید از پارک علم و فناوری و در جمع کارکنان شرکت های مستقر در این پارک، ارزش کار شرکت‌های دانش بنیان  را که در راستای تولید، اشتغالزایی و توسعه اقتصادی فعالیت دارند بسیار حایز اهمیت دانست و افزود: شرکت‌ها باید به کیفیت محصولاتی که تولید می کنند  دقت کامل داشته باشند.

وی حمایت از شرکت های دانش بنیان را مورد تأکید قرار داد و افزود: مسئولان ادارات می‌بایست محصولات این شرکت ها که  توسط کارشناسان و متخصصان دانشگاه و از روی علم وتجربه تولید می شوند، مورد حمایت قرار دهند.

امام جمعه کاشان هم افزایی بین زنجیره علم و صنعت و تولید را خواستار شد و خاطر نشان کرد: این اعتماد سازی باید در کل مجموعه وجود داشته باشد تا این چرخه تولید بیشتر رونق وتوسعه پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به مشکلات تامین مالی برخی شرکت‌ها برای ادامه فعالیت و تولیدات خود در سطح انبوه از  مسئولان مربوطه خواست تا روند ارائه تسهیلات را برای شرکت ها تسهیل نمایند.

وی  همت برای انجام کار را  به شرکت‌ها مورد تاکید قرار داد و افزود: طبق فرمایش حضرت امیرالمومنین علیه السلام که "ارزش هر شخص به اندازه همت اوست"، شماها باید با همت و تلاش سعی کنید تا دیگر کشورها به محصولات شما وابسته و نیاز پیدا کنند و بتوانید تولیدات خود را صادر نمایید.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان تقوی، توسل و مدد گرفتن از اهل بیت را رمز موفقیت  در امور دانست و تاکید کرد: شما تولید کنندگان باید از احمدی روشن ها و فخری زاده ها الگو بگیرید و برای دستیابی به موفقیت، تدین و تخصص  را در کنار هم به کار گیرید تا سرافراز شوید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی  پس از بازدید از شرکت‌ها و روند تولید محصولات، نماز ظهر و عصر نیز به امامت وی درمسجد پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان اقامه شد.

در این بازدید رئیس اداره کار، تعاون و امور اجتماعی و نماینده ای از اداره بازرگانی کاشان نیز حضور داشتند.

گفتنی است در پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه کاشان بیش از ۳۰ شرکت در زمینه های مختلف فعالیت دارند.


( ۲ )

نظر شما :