کارمندان نمونه دانشگاه کاشان تجلیل شدند

۱۲ شهریور ۱۳۹۱ | ۱۳:۲۳ کد : ۲۰۳۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۴۱
به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان "رجایی و باهنر"، مراسم تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه کاشان برگزار شد.

به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان "رجایی و باهنر"، مراسم تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه کاشان برگزار شد.

رییس دانشگاه کاشان در این مراسم، با گرامیداشت یاد وخاطره این شهیدان گفت: نظام جمهوری اسلامی، ماحصل رشادت ها و ایثارگری های این دولتمردان و خانواده شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس است.

دکتر عباس کتابی، بیانات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب به پیشرفت علم و فناوری و جهاد علمی در دانشگاه ها را حایز اهمیت دانست و اظهار داشت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی و در دانشگاه  موجب افتخار است.   

 وی، دانشگاه ها را محل تیررس جنگ نرم دشمن دانست و اظهار داشت: مجموعه کارکنان دانشگاه می توانند با برنامه ریزی صحیح و جهاد علمی با جنگ نرم دشمن مقابله کنند.

رییس دانشگاه کاشان، خدمت خالصانه، حسن خلق، نظم در امور، عدالت محوری و تقوی را از ویژگیهای کارمند موفق برشمرد و افزود: داشتن روحیه جهادی برای کارمندان در دانشگاه ها لازم است.

وی، به سند چشم انداز این دانشگاه در افق 1404 اشاره کرد و یادآورشد: برای رسیدن به این سند که این دانشگاه بایستی جزء پنج دانشگاه برتر کشور قرار گیرد همکاری تمامی مجموعه کارکنان را می طلبد.

مدیر طرح و برنامه دانشگاه کاشان نیز در این مراسم، به نقش نیروی انسانی در سازمان اشاره کرد و گفت: نیروی انسانی بزرگترین دارایی و سرمایه هر کشوری محسوب می شود.

سید محسن صفوی، با اشاره به اینکه، بزرگترین مزیت رقابت کشورها و بیشترین سهم ثروت جهانی از آن نیروی انسانی توانمند است افزود: به طور متوسط 64 درصد ثروت کشورهای جهان را منابع انسانی، 16 درصد را منابع فیزیکی و 20 درصد را منابع طبیعی تشکیل می دهند در حالیکه در کشور ایران 34 درصد منابع نیروی انسانی، 37 درصد فیزیکی و بقیه را منابع طبیعی تشکیل می دهند.

وی، با بیان اینکه توسعه نیروی انسانی و توسعه کشورها با یکدیگر ارتباط مستقیم دارد اظهار داشت:  با نیروی انسانی کارآمد و توانمند می توان جامعه ای هدفمند و پویا را ساخت.

صفوی، اخلاق، تعهد و تخصص را سه شاخصه اصلی نیروی انسانی موثر دانست و افزود: این شاخص ها وجه مشترک تمامی سطوح مدیریتی است.

معاون اداری مالی دانشگاه کاشان نیز در این مراسم تقوای الهی را شاخصه اصلی کارکنان دانست و گفت: کارکنان با این خصوصیت، از هر نافرمانی و سستی و استفاده از بیت المال و شایعه پراکنی مصون و به دور خواهند بود.

دکتر حسن بخشنده اظهار داشت: برای رسیدن این دانشگاه درردیف پنج دانشگاه برتر بایستی فعالیت و تلاش های مجوعه کارکنان دوچندان شود.

وی، به راه اندازی کمیته تحول اداری در این دانشگاه اشاره کرد و یادآورشد: مدیریت منابع انسانی بایستی شاخص ها را بازنگری و از کیفی خارج و به صورت کمی دربیاورد.

دکتر بخشنده، به نحوه انتخاب کارمندان نمونه امسال اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به شاخصه های مورد نظر، از مجموع 380 کارمند این دانشگاه، 26 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند که چهار نفر به عنوان کارکنان نمونه استانی ، سه نفر مدیر نمونه دانشگاهی و بقیه به عنوان کارشناسان و کارمندان نمونه دانشگاهی به شرح ذیل معرفی شدند.

کارکنان نمونه استانی :1-مهدی محمدزاده(رییس دفتر ریاست و روابط عمومی)

2- حسن خداشناس(کارشناس مسئول امورپژوهشی)

3- محمد خداداد نوش آبادی(کارشناس روابط عموی)

4-محمد نیکویی مهر(کمک کارشناس )

         مدیران نمونه دانشگاهی :

1- سید محسن صفوی(مدیر طرح و توسعه)

2- سید هادی رضوی(مدیر منابع انسانی)

3-سعید حلاج باشی(مدیر تربیت بدنی)

روسای ادارات و مسئولین آموزش نمونه دانشگاهی:

1-    اصغر احمدی فرد(مسئول آموزش دانشکده شیمی)

2-    محبوبه عربی مفرد(مسئول آموزش دانشکده مجازی)

کارشناسان و کارمندان نمونه دانشگاهی:

حمید شرافتیان، غلامرضا نجفی، سید رضا حمصی، محمدرضا جساس، محمدرضا مهدی زاده،  سمیرا سادات ناصری منش، فاطمه سلمانی، محمدرضا کرمی نژاد، زهره آزادپور، علی رحیمی، حسین صادقی، سید قاسم خادم، امیر ابراهیمی، سید رضا عزتی، محمود مازوچی، مهدی شفیعی و غلامرضا خادم  


نظر شما :